පුංචි ටීනා ගේ සිහිනය


ටීනා වෙනද වගේම උදේ අවදි උනේ අම්ම කතා කරන හඬට.

"නැගිටින්න පැටියෝ....දැන් වෙලා ගිහින්..."

"තව ටිකක් වෙලා ඉන්නම්කො අම්මි......

''තව පැය බාගයකින් උදේ කෑම කන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්න ඕන.."
අම්මා එහෙම කිවම ටීනා ට නැගිටින්න හිතුන...
"ඔන්න මම නැගිට්ටා...''
ටීනාට තාමත් වයස අවුරුදු 11යි.
එයාගේ එකම බලාපොරොත්තුව තමයි කවදා හරි ලොකු ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙන එක.

අම්ම ලගට වෙලා හිටිය එය අම්මගෙන් ඇහුව කොහෙද උදෙන්ම යන්නේ කියල.

"අද උදෙන්ම වැඩට යන්න ඕන.. එනකොට හවස් වෙනවා.
ඕයාපරිස්සමින් ගෙදරට වෙලා ඉන්න"
අම්ම නැති වෙලාවට ටීනා කරන්නේ ගෙදරට වෙලා කාටූන් බලන එකයි , ගේ ලග පාර්ක් එකේ ඉගෙන පොත් කියවන එකයි තමයි..
අම්මා ටීනට එහෙම කියල නාන්න ලේස්ති උනා.ටීන බැලුව අම්මා ඇදුම් මාරු කරනහැටි.එයාගේඇඟේ වෙනස පුංචි ටීනට හොදට පෙනුන.ලොකුවට තිබුන අම්මගේ කුක්කු වගේම ලොකුපස්සට් ටීනට පෙනුනා එයා කල්පනා කලේ එයාගේ එහෙම ලොකුවට නැත්තේ ඇයි කියල...
ඒ වගේම අම්මගේ වගේ එයාගේ පුංචි චිච්චියේ එක කෙස් ගහක්වත් නැති එකත් ටීනට ලොකු ප්*රශ්නයක්..
අම්මී... ඇයි මගේ ඇඟ ඔයාගේ වගේ නැත්තේ..

අම්මා පුදුමයෙන් වගේ බැලුව ටීනගේ ඒ ප්*රශ්නයට..

"ඔයාගේ කුක්කුත් ලොකුයි.... ...එක ලග කෙස් වගේ ඒවත් තියෙනවා.. මගේ එහෙම නෑනේ? 
ඒ මොකද ඒ?

පුංචි කෙල්ලගේ ප්*රශ්නයට අම්මට උත්තර දෙන්නේ වෙලාවක් නෑ.. 
අම්මා පුංචි දුව දිහා බලල කිව්වා,

"මට දැන් වෙලාව මදි පුතේ ඔයාගේ ඔය ප්*රශ්නයට උත්තර දෙන්න..
අද හවස අවම මම ඒ ගැන ඔයාට විස්තර කරලා දෙන්නම්කො.....

අම්ම නාල ඉවරවෙලා ටීනත් එක්ක උදේ කෑම ගත්තාට පස්සේ ටීනට ගෙදරට වෙලා ඉන්න කියල අම්ම ගිය එයාගේ වැඩට....
ටීනගේ තාත්තා ඉන්නේ දුර පළාතක . ඉස්කෝලේ නිවාඩු කලේ නිසා ටීනට ගෙදරට වෙලා ඉන්න එක තමයි කරන්න තිබුනෙත්,....

අම්ම ගියාට පස්සේ පැයක් විතර කාටූන් බලපු ටීන අම්මගේ කාමරයට ගියා...
අම්මගේ ඇදුම් අල්මාරිය ඇරලා එයාගේ ඇදුම් අරන් ඇද හැඩ බලන එක ටීනගේ විනෝදාංශයක්. එය අම්මගේ ඇදුම් අතරින් යට ඇදුම් ගොඩක් තෝරා ගත්ත. එය ඒවා අරන් එක එක ඇදල බැලුවකවද හරි හොද ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙන්න නම් මේ වගේ ඇදුම් වලට ලස්සනට ඉන්න වෙනවා කියල එයාට එයාගේ යාළුවො කියල තිබුනා...
එයා එයාගේ ටී ෂර්ට් එක ගැලෙව්වා
ඊට පස්සේ ෂෝර්ට් එකත් ගලවල දැම්මා
එයාගේඇගේ තිබුනේ පුංචි යට ඇඳුම විතරයි.
ඒක ලා රතු පාටතිත් වැටුන සුදු පාට එකක්. 
ඒපුංචි ජන්ගියත් හෙමින් ගලවල නිරුවත් උන චූටි කෙල්ල අම්මගේ යට ඇදුම් ඇදලාබලන්නපටන්ගත්ත...
ඒත් අම්මගේ ඇදුම් ගොඩක් ලොකු නිසා ඒවා ඇන්දම නිකම්ම කඩාවැටෙන්නගත්තා.අන්තිමටටීන ඒ ඇදුම් ආයිත් එකින් එක ගලවල අම්මගේ අල්මාරියට දැම්ම.ඊට පස්සේ එයාගේපැන්ටියයි ෂෝර්ට් එකයි ටී ෂර්ට් එකයි ආයිත්ඇදගත්තා.වෙලාව 10 ට වත් නෑටීනා කම්මැලි නිසා පාර්ක් එක පැත්තට ගියා.

එතනතිබුන බාර් එකක් උඩට නැගල එහෙට මෙහෙට පැද්දී පැද්දීබොහොම නිදහසේහිටියා. 
ටීනා එ*හෙම ඉන්නකොට එයාගේ රුව එයාටත් නොදැනීම කැමරාවක සටහන් වෙන්නපටන් ගත්තා.
එයාට ටිකක් එහායින් හිටිය ෆොටෝග්රැපර්කෙනෙක්ගේ කැමරාවක.
එයාගේනම තෝමස්. එයාට කවුරුත් කිවේ ටොම් කියලා.
ටොම් ගොඩක් පුංචි කෙල්ලන්ගේෆොටෝස් අරන් තිබුනට මේ වගේ ලස්සන සුරංගනාවියක් දැකල තිබුනේ නෑ.
ඉතින් එයාහිතේ හැටියට ටීනගේ පින්තූර අරගත්තා. ටිකක් වෙලා යනකොට ටීනා දැක්ක ටොම් එයාගේෆොටෝස් ගන්නවා කියල.
"ඔයා ඇයි මගේ ෆොටෝස් ගන්නේ?
ඔයාට එහෙම කරන්න බෑ. .
ඔයා අහන්නේ නැතුව මගේ ෆොටෝස් ගත්ත එක වැරදියි
ටීනා කියාගන ගියා.. 

"ඔයා ලස්සන පුංචි සුරංගනාවියක් වගෙයි... 
ඔයා වගේලස්සන පුංචි ළමයෙක්මම දැක්කේ නෑ
.... ඒකයි මම ෆොටෝස් ත්තේ

ටොම් කිවුව.
"ඔයා කැමති නැද්ද ලස්සන පින්තූර ටිකක් අරන් ප්*රසිද්ද වෙන්න?" 
ටොම් ඇහුවම ටීනාට තරහ ගියා.
.. මට පින්තුර වලින් ප්*රසිද්ද වෙන්න ඕන නෑ
මම කවද හරි ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙනවා

ටොම්ට හිතුන එයාගේ ෆොටෝස් ගන්න මේ කෙල්ල නම් ගන්න පුළුවන් වේවි කියලා
"ඔයාට පුළුවන් පින්තුර අරගත්තම ප්*රසිද්ද නිරුපිකාවක් වෙන්න.
එයාල තමයි ෆිල්ම් ස්ටාර් ලා වෙන්නේ"

"ඔය කියන්නේ ඇත්තමද ?"
ටීනා ඇහුවා.
එයා ට ෆිල්ම් ස්ටාර් වෙන හැටි මැවිලා පෙනුනා..
ඔවු.
එහෙම තමයි ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙන්නේ
ඔයා කැමති නම් මට පුළුවන් උදව් කරන්න
ටොම් එහෙම කිවම ටීනට ආසා හිතුනා..
ටොම් ටීනාට අයිස් ක්*රීම් එකක් අරන් දුන්නා..
ඊට පස්සේ ටීනා එක්ක කතා කර කර පාර්ක් එකේ එහාට ගියා..
දවල්ට පාර්ක් එකට ගොඩක් සෙනග එන්නේ නැති නිසා ටොම් එනවා එයාගේ පින්තුර ගන්න හොද කෙල්ලන් හොයාගෙන.
ඉතින් ටීනාගේ ආසාව දැනගෙන ඒ හරහා ටීනාගේ හොද පින්තූර ටිකක් ගන්න ටොම්ට හිතුනා.
ඔයා කැමති නම් මම ඔයාට ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙන්න උදව් කරන්නම්
මම දන්නවාහොලිවූඩ් වල හොද ෆිල්ම් ඩිරෙක්ටර්ල
ඔයාට ඉක්මනටම ස්ටාර් කෙනෙක් වෙන්න පුළුවන්
ඒත් ඔයා කාටවත්ම කියන්නේ නැත්නම් විතරයි මම උදව් කරන්නේ....

ටොම් එහෙම කිවම ටීනාට හිතුනා උදව් ගන්න..
හොදයි මම කාටවත් කියන්නේ නෑ..
ඔයා මට උදව් කරන්න
මගේ අම්මත් කැමතියි මම ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙනවට.......
එහෙනම් යමු අපි ෆොටෝස් ටිකක් ගන්න
ඔයාට හොදට ලස්සනට ඉන්න වෙනවාෆොටෝස් වලට
ඔයාගේ ෆොටෝස් පෙන්නලා ඔයාව ෆිල්ම් එකකට දාන්න මට පුළුවන්
ඒත් ඔයා කාටවත්ම මේ ගැන කියන්න එපා.
එතකොටඑයාලත් ඒවි.
එතකොට ඔයාටනේ අවස්ථාවක් නැති වෙන්නේ එහෙම උනාම..

ඒ නිසා අම්මට වත් මේ ගැන කියන්න එපා.

ටීනා දැනගෙන හිටිය නොදන්නා කෙනෙක් එක්ක යන එක නුසුදුසු දෙයක් කියලා.
ඒත් ටීනාට ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙන ආසාව ඊටත් වඩා තිබුනා.
ඉතින් ටීනා හිතුවා ටොම් කීව විදියට ෆොටෝස් ටිකක් අරන් ෆිල්ම් ඩිරෙක්ටර් කෙනෙක්ට පෙන්නලා ෆිල්ම් එකක රගපාන්න අවස්ථාවක් ගන්නකල් මේ ගැන අම්මට වත් නොකියා ඉන්න.
ඉතින් ටීනා ටොම්ව විස්වාස කරලා කිවා,

හොඳයි...
මම අම්මාට වත් කියන්නේ නෑ මේ අවස්ථාව මට ලැබෙනකන්
හැබැයි ඔයා මට කිසිම කරදරයක් වෙන්න දෙන්න බෑ..

ටොම් හිතුන දැන් තම ටීනාගේ ෆොටෝස් ටිකක් ගන්න පුළුවන් හොදම අවස්ථාව කියලා
.
"අනේ නෑ..
ඔයා වගේ ලස්සන සුරන්ගනාවියකට කිසිම කරදරයක් වෙන්නේ නෑ කාගෙන්වත්
ඉතින් ටොම් ටීනාව එයාගේ කාර් එකට නග්ගගෙන එයාගේ ගෙදරට ගියා.
පාර්ක් එක පහු කරලා නගරය මැදින් විනාඩි 20ක් විතර වාහනය පදවාගෙන ගිය ටොම් ලොකු නිවසක් ලගට ආවා.
කාර් එක මිදුලේ නවත්තලා ටීනාව එක්කගෙන ගියා ගේ ඇතුලට.
ඒක ලොකු ගෙයක්. 
ලස්සනත් ඒ වගේමයි
.
සාදරයෙන් පිලිගන්නවා මගේ නිවසට මේ පුංචි සුරන්ගනාවියව..
ටීනා සිනහ වෙලා ටොම්ට ස්තුතිය පලකලා.
. ගේ හැම තැනම එක එක විධියේ ලස්සන පින්තුර තිබුනා.
ඒ වගේම කැමරා ආම්පන්නත් තිබුනා.
ටොම් ගොඩක් දක්ෂ ෆොටෝග්*රපර් කෙනෙක් බව ඒ හැම දෙකින්ම පිළිබිඹු උනා
"එහෙනම් මිස් ටීනා..
අපි ලස්සන ෆොටෝස් ටිකක් ගනිමු..
ටොම් ටීනාව එතන තිබුණ මුහුදු වෙරළක පසුබිමේ ඉන්න කියල පින්තුර ගත්තා..
ටීනා ඒ පසුබිමට ලස්සනට හිටියා.
ඊට පස්සේ ටීනාගේ ඔලුවට කැප් එකක් දාලා ආයිත් පින්තුර ගත්තා.

මේ වගේ ටීනාගේ පින්තුර විවිධ කෝණ වලින් ගත්තා
.
"ඔයා ලස්සනට ෆොටෝස් වලට හිටියා.. 
මේ ෆොටෝස් දැක්කම ඔයාට චාන්ස් එකක් ලැබේවිඅපි තවත් ලස්සන පින්තුර ටිකක් ගමුකෝ

ටොම්එහෙම කියන ගමන් එහා පැත්තේ තිබුන නිදන කාමරයක් ටීනාට පෙන්නුවා.
ඒකේ තිබුනා ලස්සන රෝස පාට ටෙඩි බෙයාර් කෙනෙක්
ඒක අතට දීලා ටීනාව ඇද උඩ ලස්සනට ඉන්දෙව්වා.
ඊට පස්සේ ආයිත් ෆොටෝස් ගත්තා
මෙහෙම ෆොටෝස් ටිකක් අරගන්නකොට ටීනාගේ හිතේ තිබුන කැමරාවට ආගන්තුක බව ටික ටික අඩු උනා.
ටොම් අත්දැකීමෙන් දැනගෙන හිටියා පැය බාගයක් යනකොට මේ වගේ මොඩ්ලින් වලට අසා කෙනෙක් නිරුවත් කරගන්න පුළුවන් කියලා

ඔයා ඔය ටී ෂර්ට් එක ගලවල පින්තුර ටිකක් ගත්තොත් තවත් ලස්සනට ඉදිවී...

ටොම් එහෙම කිවම ටීන කැමති උනේ නෑ.හොදයි එහෙනම් අපි පින්තුර ගන්න එක නවත්තමු. 
මම ඔයාව ගිහින් ඇරලවන්නම්එතකොට මේ පින්තුර වලින් මට චාන්ස් එකක් ලැබෙයිද??"

මට ෂුවර් නම් නෑ.. 
මොකද ඔයාගේ ලස්සන මේකෙන් හොදටම ආවේ නැනේ...

"එහෙනම් ඔය කිව විදියටට් තව පින්තුර ටිකක් ගනිමු..

"හොදයි.. 
ඔයා කැමති නම් මම කියන විදියට පින්තුර වලට ඉන්න, මම ඔයාට හොද චාන්ස් එකක අරන් දෙන්නම්කෝ...
ටීනාඑයාගේ ටී ෂර්ට් එක ගලවලා දැම්මා.
ඊට පස්සේපින්තුර ටිකක් ගත්තා. 
ඊ ලගටටීනාට 
"මම හිතන්නේ 
එයාගේ ෂෝර්ට් එකත් ගලවන්න කියලා ටොම් කිවම ෆිල්ම් ස්ටාර් කෙනෙක් වෙන්නතියෙන ආසාව නිසාම ෂෝර්ට් එකත් ගලවලා එයාගේ පුංචි ජංගිය විතරක් ඇඟේතියෙද්දීපින්තුරගන්න පටන් ගත්තා..
ඔයාගේ ඔය පුංචි පෑන්ටිය අයින් කලොත් ඔය ලස්සන සුරංගනාවියක් වගේම පින්තුර වලට පෙනේවි.."ටොම් එහෙම කීවාම ටීනාට ඒ පුංචි ජංගියත් ගලවලා දන්නා බෑ හිතුණේ නෑ.
ඒත්මුලින්ම ටීනා පුංචි යට ඇඳුම ගලවල ටෙඩි බෙයර්ව තුරුළු කරගෙන එයාගේ නිරුවතවහගන්නකම් අහක බලාගෙන හිටපු ටොම් හෙමින් හෙමින් ටෙඩි බෙයාර් ව එහෙට මෙහෙටකරලා පින්තුර ගන්න අතරේ ටීනාගේ පුංචි රෝස පොහොට්ටුවත් කැමරාවටනිරාවරණයකරගත්තා.
ඒ ටීනාටත් නොදැනීම යි
ටීනාට දැන් තමන්ගේ ඇඟේ ඇදුමක් නෑ කියලා වත්ගානක් නෑ.
ටොම්අන්තිමට ටීනාගේ ටෙඩි බෙයාර් වත් අයින් කරලා ටීනාගේහිටගෙන,ඉදගෙන වගේම වැතිරුණ ඉරියව් වල පින්තුරත් ගත්තා. 
අන්තිමට ටීනාගේ කකුල්හෙමින් ඈත් කරමින් පුංචි රෝස පොහොට්ටුවේ ලස්සනත් කැමරාවේ හොදින් සටහන් කරගත්තා. 
ඒ වගේම ටීනාට නොදැනිම මුල ඉදලම තවත් කැමරාවක ටීනාගේ මේ ෆොටෝ සෙෂන් එක වීඩියෝ වෙලා තිබුනා.

"ඔයා මගේ මේ ඇදුම් නැති පින්තුර මගේ යාලුවන්ටයි මගේ අම්මටයි එහෙම පෙන්නන්න එපා කවදාවත්ම
.. හොදද

ටීනා කිව්වා.

"නෑ නෑ...
මම මේවා පෙන්නන්නේ ෆිල්ම් ඩිරෙක්ටර් කෙනෙක්ට විතරයිඑත් එයා ඔයාට චාන්ස් එකක් දෙන්න කැමති නම් විතරයි එයාට පින්තුර ටික දෙන්නේ
.. ඒ නිසා ඔයා බය වෙන්න එපා

ඊ ලගට ෆොටෝස් ගත්තේ බාත් රූම් එක ඇතුලෙදි. එහෙදිෂවර් එකෙන් ඇඟට වතුර වැටෙන ෆොටෝස් ටිකක් මුලින්ම ගත්තා.ඊළඟට වතුර ඇග දිගේ ඇවිත් කකුල් අතරින් බේරෙන විදියටත් ෆොටෝස් ගත්තා..අන්තිමට ටීනගේ පුංචි දෙපා ඈත් කරලා එයාගේ රෝස පොහොට්ටුව වතුරෙන් තෙමෙනහැටිත් ගත්තා..
"ටීනා....ඔයා ඔයාගේ කකුල් අතර තියෙන ඔයාගේ ඔය ලස්සන තැන අතින් හෙමින් පිරිමදින්න...

ටීනා ට එකට නම් ටිකක් ලැජ්ජා හිතුනත් අන්තිමට ටොම්ගේ ඉල්ලීම මත එහෙම පිරිමදින ගමන් ෆොටෝස් වලට පෙනී සිටියා."

ඊටපස්සේ වතුර මල අතට අරන් ඇගට වතුර වදින්න අල්ලාගෙන හිටියා.
ඊ ලගට එයාගේ රෝසපොහොට්ටුවටත් වතුර වදින්න අල්ලාගෙන හිටියා.
එහෙම ඉන්නකොට වතුර පාරේ සැරටටීනාගේ පුංචි රෝසපොහොට්ටුව කිති කැවෙන කොට ටීනාට පුංචි උනත් ආසාවක් ඇති උනා ඒවැඩේට.
ඊට පස්සේ බාත් ටබ් එකේ දිගා වෙලා එක එක ඉරියව් වලින් පින්තුර වගේම වීඩියෝ වලටත් පෙනී හිටින්න ටීනාට සිදු උනා..අන්තිමටටීනගේ පුංචි රෝස පොහොට්ටුව ඇගිල්ල්ලෙන් පිරිමදින වීඩියෝ එකකටත් ටීනා පෙනීහිටියා..
එහෙම පිරිමදිනකොට ටීනාට පුදුම කිතියක් වගේ ඇවිත් මුළු ඇගම හිරි වැටුනවගේ උනා. 
ඒත් ටීනා දැනගෙන හිටියේ නෑ ඇත්තටම ඒ මොකක්ද උනේ කියලා

අන්තිමට ටීන බාත් ටවල් එකකින් ඇඟ පිහදාගෙන ආයිත් තමන්ගේ ඇඳුම්ඇඳගත්තා.

"ඔයා ලස්සනට කළා.. 
මම හිතන්නේ ඔයාට ඉක්මනටම හොද ෆිල්ම් එකෙක් ලැබේවි."ටොම් එහෙම කියනකොට ටීනාට ගොඩක් සතුටු හිතුනා.
ඊ ලගට ටොම් ටීනාව ගෙනත් ඇරලුවා එයාගේ ගෙදරට. 
ඒ වෙනකොට අම්මා ඇවිත් හිටියේ නැති නිසා ටීනාට තනියම ඉන්න උනා අම්මා එනකම්. 
ටොම් ගියාට පස්සේ ටීනා තනියම කල්පනා කළා එදා දවසේ උන දේවල් ගැන.
ටීනාට ටිකක් ලජ්ජත් හිතුන එය හිටපු ෆොටෝ සහ වීඩියෝ ගැන.

ඒත් ඒවා කවුරුවත් දකින්නේ නැති නිසා ටීනාට ඒ ගැන වැඩිය බයක් දැනුනේ නෑ
අම්මා එන්න තව වෙලා තියෙන නිසා ටීනා ටොම් ගේ ගෙදරදී කැමරාවට මුහුණ දුන්න ඉරියව් වලින් තමන්ගේ ගෙදර ඇඳ උඩයි බාත් රූම් එකෙයි ඇදුම් අයින් කරලා නැවතත් ඒ ඉරියව් පුරුදු උනා. 

එක හරිම ආසා හිතෙන වැඩක් බව ටීනට තේරුනා.

අම්මා ආවේ හවස 6ත් පහු වෙලා. .
ඇවිත් නාලා රෑ කෑම හදලා ඉවර වෙනකොට ටීනා අම්මගෙන් ඇහුවා උදේ අහපු ප්*රශ්නයම

අම්මා ටීනාට ගැහැණු සහ පිරිමි අතර වෙනස වගේම ලිංගික කරුනුත් එයට තේරෙන මට්ටමට කියල දුන්නා. 
ඒ වගේම කියලා දුන්න තමන්ගේ ඇඟ තමන්ගේ පෞද්ගලික දෙයක් වගේම වෙන කෙනෙකුට පෙන්වීම හෝ අතපත ගෑම සඳහා ඉඩ නොදිය යුතු බව. 
ඒ වෙලාවේ තමයි ටීනාට තේරුනේ තමන් ටොම් එක්ක කල දේ නොගැලපෙන වැඩක් බව.
ඒත් ඒකෙන් තමාට කිසිම කරදරයක් උනේ නැති බවත් අමුතුම හැඟීමක් එන වැඩක් නිසා ඒ දෙය කමක් නැහැ යන හැඟීමත් ටීනාට දැනුනා
.
පහුවදා අම්මා වැඩට ගියාම ටීනා වෙනදා මෙන් පාර්ක් එකපැත්තේ ඇවිදින්න ගියා
. එත් ටොම් නම් දැක්කේ නෑ. 
ටීනා පැය බාගයක් විතර ඉන්නකොට,

"හලෝ.. 
ටීනා
කොහොමද ඉතින්

ටීනා හැරිලා බලනකොටයි දැක්කේ ටොම් තමන් ලග බව.

"මම හිතුව ටොම් ඔයා එන එකක් නෑ කියල."
අනේ..
මම එහෙම කරන්නේ නෑ
. ඔයාගේ පින්තුර ටික මම අද ඩිරෙක්ටර් කෙනෙක්ට පෙන්නුවා.
එය කිවා තවත් පින්තුර ටිකක් තිබුනොත් චාන්ස් එකක් දෙන්න බැරි වෙන එකක් නෑ කියලා..
මොකද කියන්නේ
..ඔයා අදත් ෆොටෝස් ටිකකට ඉන්න කැමතිද??"

ටීනාට අකමැති වෙන්න හේතුවක් තිබුනේ නෑ. 
ඉතින් එදත් ටීනා ගියා ෆොටෝස් වලට ඉන්න ටොම්ගේ ගෙදරට.
"ටීනා... 
ඔයා කැමතිද ෆොටෝස් වලට ඉන්න."
"අපොයි ඔව්... 
ඔයා එක්ක ෆොටෝස් ගන්න මම ගොඩක් කැමතියි

මොකද ඔය මගේ ෆොටෝස් ගන්නකොට මට හරිම විනෝදයි
එදත්ටොම් ටීනාගේ යට ඇඳුම විතරක් ඉතිරි වෙන්න ටීනාගේ ඇදුම් ගලවලා ගේ ඇතුලෙදි වගේමඑලිමහනේදීත්සෙක්සි ෆොටෝස් ටිකක් ගත්තා.. 
ටීනාගේ වයස 11ක් උනාට ටීනාගේපින්තුර නම් ගොඩක් සෙක්සි විදියට තිබුනා
අන්තිමට ටීනාගේ ඇස් වලින් ආසාව පෙනෙනවිදියට කැමරාවට පෙනී හිටින්නත් කියල දීලා ටීනාගේ හොද ෆොටෝස් වගේම හොදගානකට විකුනන්න පුළුවන් වීඩියෝ එකකුත් ගත්තා.

"ටීනා.. ඔයාට හෙට එන්නපුළුවන් නම් මම පිරිමි ළමයෙක් ලෑස්ති කරලා තියන්නම් ඔය එක්ක නිරුපනය කරන්න.
එතකොට ඔය පාට්නර් කෙනෙක් එක්ක වැඩ කරන හැටිත් ඩිරෙක්ටර් ට බල ගන්නපුළුවන්නේ.. 

මොකද කියන්නේඔයා කැමතිද පුංචි සුරන්ගනවියේ
ටීනා ටිකක් වෙලා කල්පනා කරලා කිවා මම හිතලා බලලා කියන්නම්කෝ
මම කැමති නෑ මෙහෙම ඇදුම් නැතිව පිරිමි ළමයෙක් 

එක්ක ෆොටෝස්වලට ඉන්න...

හොඳයි ටීනා... ..
ඔයා කැමති විදියක්.
ඔයාට වාසි වේවි එහෙම හිටියම. 
ඒකයි මම කිවේ..
ඔයා හෙටත් එන්නකෝ...
ටීනාඑදා ගෙදර ගිහින් කල්පනා කළා හෙට කොල්ලෙක් එක්ක ෆොටෝස් වලට ඉන්නවදකියලා.
අන්තිමට ටීනා හිතුවා මේ වෙනකල් ෆොටෝස් වලින් තමන්ට කිසිම වරදක් උනේනැති නිසා හෙට ඒකටත් ඉඳල බලනවා කියලා..