කෙල්ල නැති අතරේ


මම යාළු වෙලා හිටියෙ බොරැල්ගමුවෙ පැත්තෙ ගෑණු ළමයෙක් එක්ක. මගෙ වයස 24 යි. එයාට 19 යි. මම එයාලගෙ ගෙදර නිතර නිතර යනව. ගෙදර ඉන්නෙ අම්මයි එයයි විතරයි. තාත්ත රට. අම්මගෙ නම හිමාෂි.
මම දවසක් මගෙ වැඩ ඇරිල එයාලගෙ ගෙදර යනකොට එයා යාළුවෙක් එක්ක එළියට ගිහිං. මම යන්න විනාඩි ගාණකට කළිං තමයි තිහි තියෙන්නෙ. මම ගෙදර ගිහිං ටික වෙලාවක් ඉන්නකොට හිමාෂි ආන්ටි (අම්ම) මට තේ එකක හදාගෙන ආව.
මම ඒක බීල ටික වෙලාවක් ඉන්නකොට ආන්ටි මගෙන් ඇහුව ‘පුතා වොෂ් එකක් දාගන්නව ද කියල‘. මම වැඩ ඇරිල ගිහිං හිටයෙ බයිසිකලේ නිසා දාඩියත් දාල තිබුණේ. ගර්ල් එන්න පරක්කු වෙන නිසා මම කීව ‘හා එහෙනම් ආන්ටි-වොෂ් එකක් දාගත්තොත් හොදයි කියල‘.

මම බාත් රූම් එකට ගියා මට ටවල් එකක් අරගෙන යන්න අමතක වුණා කියල මතක් වුණේ මම භාගෙන නානකොට. හොදට නා ගත්ත පැය භාගයක් විතර. නාල ඉවර වෙළා පිහ දාගන්න ඕනෙන. මම කල්පනා කළා, ආන්ටිගෙන් ටවල් එකක් ඉල්ලන එක හරි නෑනෙ මෙහෙම කියල.
හැබැයි කරන්න දෙයක් නෑ. මම ඉල්ලුව. ‘ආන්ටි මට ටවල් එකක් දෙනව ද. ගෙන්න අමතක වුණා කියල.‘
‘යසයි කොල්ල නාන්න ගිය හැටි‘ කියල ආන්ටි හිනා වෙලා කියාගෙනම උඩ තට්ටුවට ගිහිං ටවල් එකක් ගෙනාව. ආන්ටි ඇදගෙන හිටියෙ කවුමක්. ටිකක් කොට එකක්. මම දොර භාගෙට ඇරල බලාගෙන ඉන්නකොට ආන්ටි පඩිපෙළ දිගෙ උඩට යද්දි මම ආන්ටිගෙ ගල ටිකක් දැක්ක. ඇගේ නූල් පොටක්වත් නැතුව හිටපු මට මේකට මල්ලි කෙළි වුණා.
මම එක එක දේවල් හිතුව මල්ලිව බස්ස ගන්න. හැබැයි බැස්සෙ නෑ. ආන්ටි දොර ලගට ඇවිත් තට්ටු කළා. මම ලාවට දොර ඇරල ටවල් එක ගන්න යනකොටම ගෙදර ඉන්න බල්ල ආන්ටිගෙ ඇගෙ හැප්පුණා. මමත් ටවල් එක අල්ලගෙන දොර අල්ලගෙන හිටියෙ නෑ. ආන්ටි දොරට බර වෙලා දොර ඇරුණ. ටවල් එක බිම වැටුන. ආන්ටි මගේ ඇගේ වදිනකොට මල්ලි නැගිටල.
‘ආ මේ මොකද මේ. මම දැකලද‘ කියල මල්ලි දිහා බලාගෙන ආන්ටි ඇහුව.
මම ටිකක් ලැජ්ජාවෙන් ඇඹරුණාට කරන්න දෙයක් තිබුණෙ නෑ. ආන්ටි මල්ලිට තට්ටුවක් දාල ‘වයසට නෙවෙයි නේද‘ කියල අහල ගියා. මම ඇදුම් මාරු කරගෙන ආව.
සැටියෙ ඉදගෙන ඉන්නකොට හිමාෂි ආන්ටි මගෙන් ඇහුව ‘පොඩ්ඩක් ඇල වෙනවල‘ කියල. මම ඒකටත් හා කියල පල්ලෙහා තියන කාමරේට ගියා.
මම නිදගත්ත. ආන්ටිත් ඇවිත් කීව ‘මටත් නිදිමතයි‘ කියල
මම විහිළුවට වගේ කීව ‘උඩට යන්න ඕනෙ නෑ එහෙනම් මේකෙම නිදා ගන්න – ඩබල් බඩ් එකක්නෙ කියල‘
මම නිදාගත්ත. ආන්ටිත් නිදා ගත්ත. ආන්ටි එහෙට මෙහෙට දගලනකොට ආන්ටිගෙ ගවුම එහෙ මෙහෙ යනව. මම නිදා ගන්නෙ නැතුව ඒක දිහා බලාගෙන හිටිය. මම ඇදගෙන හිටියෙ ෂෝට් එකක්. එහෙ නිතරම මගේ ඇදුම් තියනව
මම ආන්ටිගෙ ගලෙන් ඇල්ලුව. ආන්ටි කීව ‘ඉන්ඩ බැරුව නේද ඉන්නෙ‘ කියල මම ටක් ගාල අත අහකට ගත්ත.
ආන්ටි කීව, ‘අන්කල් රට ගිය දා ඉදල අද වෙනකල් මම මෑහෙන්ට ඉවසුව මාලින්ද‘ කියල. මට දුකත් හිතුන.
‘ඔයා එයාට කියන්නෙ නැත්තම් – නෑ එක්කොත් කමක් නෑ‘ ආන්ටි කියන්න ගිහිං නැවැත්තුව.
‘ආන්ටි මගේ මල්ලි උඩින් අත තියල කීව – ගෑණු අපිට ආසාවල් තියනව ඔයාලට වගේම‘ කියල.
ආන්ටි මගේ කලිසම ගැලෙව්ව. මම ආන්ටිගෙ ගවුම ඉස්සුව. ආන්ටි මගේ මල්ලි උරල උරල පට්ට සැපක් දුන්න. මම ආන්ටිගෙ නංගි හොදට ලෙව කෑව. තන් දෙක මිරිකුව.
‘කොල්ල වැඩ කාරය නේද‘ කියල ආන්ටි අහද්දි ලැජ්ජත් හිතුණ.
මම මල්ලිව ආන්ටිගෙ තන් දෙක මැද්දෙන් ඇතිල්ලුව. ආන්ටි මල්ලිව අරගෙන පස්ස පැත්තෙන තියාගෙන කීව ‘වැඩ පෙන්නනවනම් ඔන්න වෙලාව‘ කියල.
මම ආන්ටිට හොදට පුකේ පාරක් ඇඑිය. ආන්ටිගෙ නංගිගෙන් ජූස් බෙරේනව. ආන්ටි ආයෙත් මල්ලිව සූප්පු කරා. මම මල්ලිව ආන්ටිගෙ හුත්ත ඇතුළට දාල හොදට කැලැත්තුව. කීප පාරක්ම කරනකොට මට බඩු යන්න එනව. මම එකපාරට එළියට ගද්දි ‘කමක් නෑ – ටැබ්ලට් තියනව‘ කියල ආන්ටි මාව බදා ගත්ත. මගේ බඩු ආන්ටිගෙ හුත්ත ඇතුළෙ පුරවලා ගියා.
අපි තුන් පාරක් එහෙම කළා. කවදාවත් නැති සැපක්. මගේ ගර්ල් ගෙදර එනකොට අපි තුන් පාරක් හුකල දෙපාරක් පුකේ ඇරල ආයෙ පාරක් නාල ටී වී බලනව. එයා ආපු ගමන් මාව බදා ගත්ත. ආන්ටි හිනා වෙවී කුස්සියට ගිහිං තේ එකක් හදාගෙන ආව දෙන්නටම.
ගර්ල් වොෂ් එකක් දාගන්න උඩට ගියාම ආන්ටි මගේ ලගට ඇවිත් කියනව ‘කෙල්ලගෙ පෙට්ටියටම එහෙම අත තියනව නෙවෙයි. ඕන වෙලාවක මට කියන්න ඕනෙ‘ කියල ආයෙ පාරක් මල්ලිට තට්ටු කරල උඩට ගියා.
ගර්ල් ආව පල්ලෙහාට. එතකොට ආන්ටි නිදි. ආන්ටිත් එක්ක බුදියපු ඇදේම, මම ආයෙ පාරක් ගර්ල් එක්ක නිදාගෙන ගලක් කපල රෑ 10 ට විකර බෝඩිමට ආව. පයිය නියන් ගැලවෙන්න වගේ….