මදුශානි අක්කට හිකුව කතාව..




මම ඇවිල්ලා නුගේගොඩ පොරක්...ගෙවල් ටවුම කිට්ටුවමයි....... ගේ හොඳට හදල නැතිවුනාට අපේ ගෙවත්ත හරිලස්සනයි..ගස් වැල් වවලා නගරබද වුනත් ග්රාමීය විදියට තියනවා...අපේ නෑදෑයො ඉන්නේ මාතලේ...අපේඅම්මගෙ ගම මාතලේ නොවැ... පට්ට තමා මාතලේ ඉතිං..... මාර ආතල් පරිසරයක් තියෙන්නේ...හුකන්න කියාපුපලාත්...ආහා...ඒව පස්සෙ කියමුකෝ..දැං ඉතිං මේ සීන් එක කියලා ඉමුකෝ.......
ඔන්න මචංලා අපේ නෑදෑවෙන අක්කා කෙනෙක් යනවා දේවි බාලිකාවට..එයා මාත්ලේ කෙනෙක්..මාතලේ ඉඳංපට්ට දුර හිංදා  ඉස්කෝලෙ කිට්ටුව බෝඩ් වෙලා හිට්යේ ..ඔන්න කොහොමහරි මොකක්හරි හේතුවක් හිංදාඅක්කට  බෝඩිම නැතිවෙලා තියෙනවා....



ඉතිං  අක්කගෙ  තාත්තා හැමතැනම බෝඩිමක් හොයනවා අක්කව නවත්තන්න...... ඕක දැනගත්ත අපේ තාත්තාකිවුවා "මොකටද තව බෝඩිං හොයන්නෙ ඇවිතපේ ගෙදර නවතින්නකියලා..ඉතිං අක්කා ඔන්න අපේ ගෙදරනවතින්න ආවයි කියමුකෝ ...
...
මෙතන ඉඳං තමයි කතාව පටංගන්නේ...අක්කා පට්ට කෑල්ල....කෑල්ල කිවුවට ඉතිං හිතන්න එපා කිරි ගරුඩේවගෙ සුදු බඩුවක් කියලා...කෑලි ඔක්කොම සුදුයැ..!!
අක්කා තලෙලුයි..ඇත්තටම කියනවානං තැඹිලි පාටයි වගෙ......ඇඟ හෙම පට්ට ශේප්..පුක මාරයි..දැක්ක ගමං දිවදාන්න මයි ..හිතෙන්නේ....ගල් බනිස් වගෙ ‍ෆිට් තන දෙකක් තමයි තිබ්බේ.....කොච්චර කොල්ලො මේකට  කෙලහලනවා ඇත්ද...මාත් ඉතිං අමු කැරියා උනාට ගෙදරට හොඳ...හැදිච්ච දරුවෙක්.........ඒක නිසා මට හරියට මටකෙල්ල දිහා වල් විදියට බලන්න වත් බෑ...කාඩ් කුඩු උනොත් එහෙම....!

පංතියෙ කෙල්ලගෙ කුක්කු මිරිකන වීඩියෝ එක



ඉස්කෝලෙ ගියාම කෙල්ලන්ට කරන වැඩ තමයි මේ..මෙයාගෙ කුක්කු මිරිකන වීඩියෝ දෙකක් තියෙනවා .ඇඳුම් උඩින් බලෙන් කුක්කු මිරිකන  ගමන් වීඩියෝ කරන සීන් එක තමයි පළවෙනි එකේ තියෙන්නෙ 

දෙවෙනි එකේ ඒ වීඩියෝ එක පෙන්නල ඒකිගෙ කටට දීලා ගල් කපලා පුකේ අරින සීන් එකක් තියෙන්නෙ 






අක්ක ගැන මතක් කර කර මං අතේ ගහලා බඩු නාස්ති කර ගත්ත වාර අනන්ත්යි..අප්ප්රමානයි!....අක්කත්හීනෙකින් වත් හිතන්න නැතුව ඇති මං එහෙම කොල්ලෙක් කියලා ..ඇයි ඉතිං ගෙදරදි ඉන්නේ ..දෙකට ගනින්නබෑ වගෙනේ......
ඉතිං මං බොහොම අමාරුවෙං තමයි ..අක්කගෙ ඇක්සන් ඉවසන් හිටියේ....හිතාමතා හෝ නොදැනුවත්ව අක්කාහැසිරුනේ පට්ට සෙක්සි විදියට,.... ඉතිං මගේ අතට නිවාඩුවක් ඇත්තේම නෑ....ගෙදර කවුරුවත් නැති වෙලාවටඅක්කා බාත් රූම් එකට ගියොත් මම ශේප් එකේ එලිය පැත්තෙන් ගිහිං අක්ක නානවා බලාගෙන අතේගහනවා,,.මල පයින සීන් එක කියන්නේ මචංලා මේකි බාතෲම් එක ඇතුලෙ නාන්නෙත් දිය රෙද්දක් ඇඳගෙන...(කොට සාය කැල්ලක් බං). වුනාට නානකොට පට්ට සෙක්සි ඇක්ශන් දෙන්නේ.. අර සාය අස්සෙන් අතදාලාකිම්බ අතුල්ලනවා..තන අල්ලනවා... කකුල් හෝදනවා..(අපරාදෙ කියන්න ඕනි නෑ අක්කගෙ කකුල් දෙක නංමාරයි)...  මාත් ඉතිං ඔය සේරම බල බඩු නාස්ති කර ගත්තා.......අක්කත් ගෙදර නැතුව අපේ ගෙදරත් කවුරුවත්නැති වෙලාවට මං ශේප් එකේ අක්කගෙ කාමරේට ගිහිං එයාගෙ ඇඳුං එක්කත් හරි හරියට වැඩ....
ඉතිං කාලය ඔහොම ගෙවී ගියා...මගෙ ඉවසීමේ සීමාව හොඳටම පැනලා තිබ්බේ ..මට ඕනිවුනේ මොන ගේමක්හරි දීලා මේකට කපන්න...  ඔන්න එදා සෙනසුරාදා දවසක්.. එදාට කවුරුවත්ම නෑ අපේ ගෙදර....හැමදාමසෙනසුරාදට මම කලේ වැල බල බල අක්කගෙ ඇඳුං එක්ක සෙල්ලං කරන එක......
ඔන්න එදා අක්කා දවල් 12  විතර ගෙදර ආවා.... මං ඇහුවා ඇයි මේ අවේලාවේ කියලා...   "මට අද පිසික්ස්පන්ති නෑ මල්ලී..අපේ සර් ලෙඩවෙලා ..පන්ති නිවාඩු"
අක්කා කිවුවා....(මට මෝල් වෙලා තිබ්බෙ..වැලක් බල බලනෙ හිටියෙ..අනික අක්කත් ඇඳලා හිටියෙ කොටගවුමක්)
"අවුව හරි සැරයි නේද මල්ලී... හරිම දාඩියයි.....දැම්මම නා ගත්තොත් හොඳයි කියලා අක්කා ටවල්එකකුයි.......රෙදියි අරගෙන ගියා බාතෲම් එකට...මම කල්පන කලේ අදත් පරන රස්සාවම කරනවද කියලා...ඒත්මගෙ හිත මට කිවුවා .."පොන්නයා වගෙ ඉන්නෙ නැතුව අද අක්කට හුකපන්...හැමදාම අතේ ගහලා මොනවාකොරන්නද " කියලා...ඒකත් ඇත්ත..ඉතිං......ඔන්න දැං බාතෲම් එක අස්සෙන් ශවර් එකේ සද්දෙඇහෙනවා..ශුවර් එකට අක්කා නානවා ඇති..මම වෙනදා පුරුදු විදියටම ගිහිං ශටර් එකෙං එබිලා බැලුවා..අස්පටසිරි...කන්ටේනර් කිවුවලු.... අක්කා නැවිලා බිත්ති ගැට්ට උඩිං කකුල තියාගෙන...කකුල වොශ් කරනවා..පට්ට පටපට සෙක්සි පෝස් එක මචන්ලා..මට නැග්ගා තිස් තුන් දාහටම..!එයා තෙමිලා හිටපු හිංදා දිය රෙද්ද තෙමිලා පුකේදාරෙට බැහැලා,,..ආස් පට්ටයො ඕයි..මෙවා බලං මොන කොල්ලටද නිකං ඉන්න පුලුවං.....මම ඉක්මනට ගියාබාතෲම් එකේ දොර ගාවට... ඒක ඇවිල්ලා ඇතුලෙන් ලොක් කරන්න පුලුවං දොරක් තියෙන එකක් නෙවෙයි...හැඬල් දෙකක් දෙපැත්තෙන් තියෙන්නේ..දෙපැත්තෙන්න්ම අරින්න වහන්න පුලුවන්.... මම තව වෙලා හිත හිත හිටියෙ නෑ.. මම එකපාරට ඇරියා බාතෲම් එකේ දොර.. අක්කා කෑගහගෙන පස්සෙට විසික්වුනා......  "මොනාදමල්ලි ඔයා මේ කරන්නේකියලා අක්කා ඇහුවා
"අක්කේ මං මෙච්චර කාලයක් ඉවසන් හිටියෙ හරි අමාරුවෙං.. මම හැමදාම වගෙ අක්කා නාන දිහා අර ශටර්එකෙන් බලං හිටියා ඒත්  අදනං ඉවසං ඉන්න බැරිවුනා අක්කේ..මට සමා වෙන්න..ඔයා ඔහොම ඉන්නකොට හරිලස්සනයි..."

"මම හිතුවෙ නෑ මල්ලි ඔයා මෙහෙම කෙනෙක් කියලා .. අනේ ප්ලීස් දැං මෙතනිං යන්න.."

-- "නෑ අක්කේ මම මෙතනම ඉන්නම් අක්කා නාන්න දිගටම මම ආසයි බලන් ඉන්න"

-- "ඔයාට පිස්සුද මල්ලි කවුරුත් දැනගත්තොත් එහෙම.. අනේ පුලුවන් තරම් ඉක්මනට මෙතනිං යන්න"

-- ""කවුරු දැනගන්නද අක්කේ අපි විතරනේ ඉන්නේ"

-- "'යනවා යන්න මෙතනිං ..නැත්නං මං අම්මට කියනවා"
අන්න එතකොට මට මල පැන්නා මචංලා... "කවුරුවත් දැනගත්තොත් ඉතිං අක්කටමනේ හොඳනැත්තේ..පොඩ්ඩක් එනවා එලියට මාත් එක්කකියලා මම අක්කව එලියට ඇදලා ගත්තා.............."අනේදෙයියනේ මල්ලි ..!ඔයා මට මේ මොනවද කරන්න හදන්නෙ ..ප්ලීස් මාව අතාරින්නකෙල්ල කෑ ගහන්නගත්තා.....
""බය වෙන්න එපා අක්කේ මම ඔයාට මුකුත් කරදරයක්  කරන්නෙ නෑ....අපි පොඩ්ඩක් විනෝද වෙමුකෝ...!මොනවද හලෝ..තමුසෙත් තරුන කෙල්ලෙක් නේද..තමුසෙට හැඟිම් දැනීම් නැද්දමම ඇහුවා...
"අනේ මාව අතාරින්න මල්ලි ..පිරිමි ලමයින්ට වගෙ නෙවෙයි ගෑනු ලමයින්ට"

-- "හරි හරි අක්කේ..මම තමුසෙගෙ පෙට්ටිය කඩන්නෙ නෑ..ප්රොමිස්
එහෙම කිවුවට එයාට තේරුනේ නෑ.."අක්කේ මං ඔයාගෙ කන්යා පටලයට කිසිම හානියක් කරන්නෙ නෑ...... මමපොරොන්දු වෙන්නම්"

--"ඒත් මල්ලී......................."

එයාට එතනිං එහාට මුකුත් කියන්න මම ඉඩ ඇරියෙ නෑ...මම  ගිහිං එයාව මගෙ ඇඳ උඩට තල්ලු කලා ..කෙල්ලතාමත් තෙත් දිය රෙද්ද පිටින්...මම එහෙමම කෙල්ලව කිස් කරන්න පටන් ගත්තා...කෙල්ල හිමීට ඉකි ගහනවාවගෙ..මටත් ටිකක් දුකයීපස්සෙ ඕවා හරියයි..කිය්ලා මම දිගටම වැඩේ කලා....මම එයාගෙ තොල් දෙක හොඳටසූප්පු කලා එයා අකමැත්තෙන් වගෙ ඒක ඉවසන් හිටියා.......ඊට පස්සෙ දිය රෙද්දෙන් වහිල දිබ්බ එයාගෙ රන හංසජෝඩුව මං හෙමීට එලියට ගත්තා.... එයා ඒක නවත්තන්න හැදුවත් වැඩක් වුනේ නෑ...මට දැන් පිස්සු වගෙ..එයත්මේ සේරම ඉවසන් හිටියා...,මේකිගෙ තන් දෙක මාර ලස්සනයි..ට්රිබලක වත් දැකලා නෑ මෙහෙම තන්දෙකක්......මම ඒවා හොඳට සූප්පු කලා...දෙන් ටික ටික කෙල්ල ෆෝම් වෙනවා කියලා මට තේරුනා
දැන් මම හෙමීට කෙල්ල ඇඳලා හිටපු දියරෙද්ද ගලවලා පැත්තකට දැම්මා......අම්මා කෙල්ල එතකොට පට්ටමලස්සනයි... හුත්තට උඩින් මයිල් තිබ්බා ..ශේව් කරලා නැද්ද කොහෙද කවදාවත්ම.......මම ඒකිගෙ හුත්තට දිවදාලා මෑ ඇටේ හොඳට කැලතුවා...කෙල්ලට ජූස්  ගලනවා..පොල් මල කැපුවා වගෙ...කෙඳිරි ගානවාහොඳටම...මම මෙහෙම විනාඩි 5 ක් විතර හුත්ත ලේව කෑවා...පට්ටයි  ඕයි.....ඊට පස්සෙ කෙල්ලගෙ කකුල් දෙක

"අක්කේ ඔයාගෙ කකුල් හරිම ලසනයිඑහෙම කියලා මම එයාගෙ දකුනු කකුලේ ඇඟිලි ටික උරන්න ගත්තා...(.ම්ම් මතක්වෙනකොටත් ..මෝල තදවෙලා පක පුපුරන්න වගෙ.... මේ කතාව ලියලා ඉවරවෙලා අතේ ගහන්නඕනි)

--"අනේ මල්ලියො දැං ඇතිනේද.."


-- "ඇති කොහෙද අක්කේ ..තාම පටං ගත්තෙත් නෑනෙ..."
එහෙම කියලා මම ඳෙං බැස්සා.. බැහැලා මගෙ ඇඳුං සේරම ගැලෙවුවා... මගෙ යගදාව දැකලා කෙල්ලබයවෙලාද කොහෙද.....

--"මල්ලි ඔයා මොකද කරන්න හදන්නේ"
"පොඩ්ඩක්  ඉන්නකො බලන්නකියලා මම අක්කගෙ කකෞල් දෙක පලල් කරලා එක කකුලක් ගත්තාකරට.....  ඊට පස්සෙ මගෙ පක අක්ක ගෙ හුත්ත උඩින් තිබ්බා....
-- " අනේ මල්ලි ප්ලීස්කියලා අක්ක මගෙ පපුවට අත තියාගෙන අඬන්න ගත්තා.....
පොරොන්දු කඩ කරන එක හරිනෑනෙ..ඒක නිසා මම මගෙ පක අහකට ගත්තා...පස්සෙ ඩොගී ස්ටයිල් එකටඅක්කව ඇඳ උඩ තියලා..මගෙ පක අක්කගෙ පුකට බැස්සුවා,....පට්ට තදයි..මාරම ආතල්........කෙල්ල"රිදෙනවා..!!!!" කියලා මර තෝනි දෙන්න ගත්තා.... මෙහෙම කෑගැහුවොත් නං අහල පහල උං එයි..මොකෝබලන්න...මේක හරියන වැඩක්  නෙවෙයි..ජනේලෙ එල්ලලා තිබ්බා මගෙ බෙල්ට් එක .මට ආවා එල අයිඩියා එකක් ..මම පක අක්කගෙ පුකෙන් ගලවලා බැහැලා ගිහින් බෙල්ට් එක ගත්තා...අරගෙන ඒකෙ මැද අක්ක්ට හපා ගන්න කිවුවා....ඊටපස්සෙ මං පිටිපස්සෙං ගිහිං බෙල්ට් එකේ කොන් දෙකෙන් අල්ලෙගෙන..අක්කට පුකේ අරින්න ගත්තා...සැප කනේ ..මචංලා..කෙල්ලට වැඩිය හයියෙන් කෑ ගහන්නත් බෑ..බෙල්ට් එක කට්ට තද වෙන හිංදා ..

--"ම්ම්ම්හ්...ම්ම්ම්ම්ම්හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...."
අක්කා කෙඳිරි ගානවා...මම එක දිගට අක්කට විනාඩි 8 ක් විතර පුකේ ඇරියා..........පකත් කැක්කුමයී...අක්කටත් මහන්සි ඇති දැන්...
මම වැඩේ නතර කරලා අක්කට කිවුවා මගෙ එක කටට අරන් උරන්න කියලා..

--"අපෝ මල්ලි මට නම් බෑ"

-- "එහෙනම් මට අක්කගෙ හිලේ අරින්න ඕනි"

-- "අනේ ප්ලීස් එපා මල්ලි"
මෙහෙම කියලා අක්කා ඇඳ දිගේ හෙන සෙක්සි විදියට දනගාගෙන ඇවිත් මගෙ පක කටේ ඔබාගෙන උරන්න ගත්තා...කෙල්ලට වැඩේ පුරුදු නෑ....
ඒත් වැඩේ ඉන්ටරෙස්ට් වගෙ..මේකි දැං පිස්සුවෙන් වගෙ උරනවා..මටත් යන්න වගෙ..එනවා..මම අක්කගෙ කටින් පක එලියට ගත්තා...
"තෑන්ක්ස් අක්කේ"
"එහෙම කියලා මම ඇඳේ දිගාවෙලා කෙල්ලට කිවුවා වාඩිවෙලා පුකේ ඇරගන්න කිවුවා..පුරුදු නැති හිංදා වැඩේට සෙට් වෙන්නම විනාඩි 5ක් විතර ගියා...පට්ට ආතල් කෙල්ල කෑ ගහ ගහ උස් පාත් වෙනවා....... දැන් මටත් හොඳ ගනන්...මම අක්කට ඇඳේ දිගාවෙන්න කියලා මගෙ පක අක්කගෙ කටේ එබුවා...ඊට පස්සෙ යටි පැත්තෙන් ඒකිගෙ හුත්ත ලෙවකන්න ගත්තා..... (69 ඉරියවුව)  මම මෑ ඇටේ හොඳට කැලතුවා...මේකිට යන්න එනවද කොහෙද..දට දඩ ගාල ඳඟල ඳඟල..මගෙ පක උරනවා....මාර ස්පීඩ් එකෙන්....මම තවත් හයියෙන් කලා...පරාක්‍රම සමුද්‍රය කැඩුවා වගෙ පට්ට ජූස් ලෝඩ් එකක් මගෙ මූන හැමතැනම....මම ඒවා ආසාවෙන් බිඳුවක් නෑරම බිවුවා..ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් ..ඒත් එක්කම මගෙ මුලු ඇඟම හිරිවට්ටගෙන බඩු ලෝඩ් එකක් අක්කගෙ කටට බැර වුනා......ම්ම්ම්........මේකි...සූප්පුවෙං කිරි බොන්න වගෙ මගෙ පක උරලා කැරි බොනවා..මටම හිනා... මහලොකු ලැජ්ජකාරී....!
 අපි එහෙමම විනාඩි 5ක් විතර හිටියා පස්සෙ..හිමීට නැගිට්ටා,,

--"ඔයා ගොඩක් සතු‍ටු උනා නේද මගෙ සුදු අක්කි?"
--"ඔව් මල්ලි ඒත් මම බයයි...."
--"බයවෙන්න දෙයක් නෑ වස්තුව....""

එයා මගෙ පපුවට තුරුල් උනා....හිමීට මගෙ පපුව කිස් කරනවා..ආදරෙන්...
--"මම ඔයාට ආදරෙයි මල්ලි"

--"මමත්"

එහෙම කියලා මම හිමීට එයාගෙ නලල කිස් කලා......
අපි ඊටපස්සෙ හීනියට තොලක් දැම්මා...
--"මම යනවා මල්ලි" එයා මගෙන් ඈත්වෙන්න උත්සහ කරමින් කිවුවා
--"ඇයි අක්කි ඔයා කැමති නැද්ද මගෙ තුරුලෙ ඉන්න"
--"කැමතියි..දැන් ඔයාගෙ අම්මල එයි"

එහෙම කියලා එයා ගියා....................පුක වන වන ගියෙ.............
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
අක්කත් එක්ක කරපුවා තව ගොඩාක් තියනව.. ඒවා විත්‍රක් නෙවෙයි වැල අච්චාරුවක්ම......  කොමෙන්ට්ස් දියල්ලා... ලඟදීම තවත් අලුත් යමක්....