මගේ බොස් 2


මතකයිනේ මම.මගේ නම සොනාලි.මේකට සම්බන්ද කෙනා දන්නවනේ කවුද කියලා.ඒ තමයි තිවංක.එයාට තිබුනේ fantasy sex life එකක්.මේ වෙද්දි මටත් ඒ ගතිය ඇවිත් තිබුනේ.මමත් නිතරම බලාපොරොත්තුවෙන් හිටියේ එයාගේ ඒ අමුතු sex game වලට.මේකත් ඒ වගේ fantasy sex game එකක experience එකක්.දවසක්  මගෙන් තිවංක ඇහුවා “සොනාලි husband වැඩියෙන් කන්න කැමති මොනවද කියලා.මම කිව්වා එයා කිරිත් එකක් පැණි කන්න ආසය කියලා.එහෙනම් අද off වෙලා යද්දි කිරි පැණි ටිකක් අරන් ගිහින් fridge එකේ දාලා තියන්න.තව ඇහුවා හෙට husband කොහෙවත් යනවද කියලා.මම කිව්වා එයා ඉරිදට ගෙදර තමයි ඉන්නේ කියලා.එහෙනම් හෙට හොද fun එකක් ගන්න බලන් ඉන්න.ඒ එකක්ම එයා කියනවා short skirt එකක් ඇදලා හොදට breast කැපිලා පෙනෙන blouse එකක් අදින්න කියලා.

         
මමත් ඉතින් කිව්ව විදියටම ඉරිදා උදේ wash එකක් දාලා short එකකුයි කර පලල් t-shirt එකක් ඇද ගත්තා.ඒක දැක්ක විතරයි husband ඉන්න බැරි වුනා.එයට මාව ඕන වෙලා හිටියේ.මම ඒත් එයාට පොඩ්ඩක් ඉන්න කියලා කිව්වා.උදේ 10 විතර තිවංක ආවා.එයව පිළිගන්න මම දොරකොඩ ළගට ගියා.එයාගෙට ඇගුල්වෙද්දිම මාව kiss කලා.මම හරියට එයාගේ wife වගේ.ඒක දැක්කමhusband ටත් පුදුම වෙලා වගේ හිටියා.එයා මාව ටික වෙලාවක් lip kiss කරලා කිව්වා අරක ගේන්න කියලා.මම කිරි හට්ටිය ගෙනකොට ම තිවංක ඉල්ල ගත්තා.“සොනලි හොදට පුක උඩට හිටින්න දන ගහනවා කිව්වා.එයා පුටුවක් පෙන්නලා කිව්වා.මම ඒ පුටුව ළග දණ ගැහුවා.ඊට පස්සේ එයා මගේ short එක ගැලෙව්වා.මම යටට panties ඇදලා හිටියේ නෑ.එයා කියනවා නියමයි සොනලි කියලා මගේ කකුල් දෙක ඈත් කරලා හොදට පුක පළල් වෙ වෙන විදියට හදා ගත්තා.ඊට පස්සේ එයා කිරි හැන්දක් අරන් මගේ පුකේ ගෑවා.ගලා පැණිත් වක් කරා.මගේ husband ට කිව්වා මෙහෙ ඇවිත් මේ ටික දිවෙන් කන්න කියලා.husband මගේ පුක ලග දණගහලා කිරිටික ලෙව කන්න ගත්තා.කිරිවල තියෙන cool එකටයි දිවෙන් ලැබෙන fun එකටයි මට දැන් juice ගලනවා.එයා මගේ පුකට තව තව කිරත් පැණිත් දමනවා.husband හොදට ලෙව කනවා.පුකේ හිලක් දිවෙන් කිති කැවෙන විදියට තමයි කිරි කන්නේ.මටත් දැන් juice ගලනවා කකුල් දෙක දිගේත් බේරෙනවා.එතන බිමත් තියෙනවා වැටිලා.ටික වෙලාවකින් කිරි ඉවර වුනා.


             ඊට පස්සේ තිවංක එතන තිබුන පුටුවේ වාඩි වුනා කලිසම ගලවලා.දැන්එයාගේ පයිය මගේ මූණ ඉස්සරහා.මම තාමත් දණ ගහගෙන husband තාමත් ඉන්නේ මගේ පුක ලග දණ ගහගෙන.එයා කිව්වා “සොනාලි උරනවා හොදට පයිය.ඇට දෙකත් එක්කම කියලා.මම එයාගේ පයිය අත්දෙකෙන්ම අල්ලගෙන පයිය උරන්න ගත්තා.ඒ එකක්ම husbandට කිව්වා.මගේ යටිපතුල් ලෙව කන්න කියලා.ඒකටනේ මම ආසම.දැන් මම තිවංකගේ පයිය උරනවා මගේ යටිපතුල් husband ලෙව කනවා.මම පයිය උරන ගමන් ඇට දෙක massage කරනවා.මටත් දැන් ඉන්න බෑ කකුල් දෙකටත් පන නෑ.juice ගලනවා වක්කඩ කැඩුව වගේ.ටික වෙලාවක් ගියයින් පස්සේ තිවංක නැගිට්ටා.එයා මගේ පිටි පස්ස පැත්තටගිහින් තට්ටමට පාරක් දෙකක් ගැහුවා.තාමත් husband ආසාවෙන් මගේ කකුල් දෙක ලෙව කනවා.ඊට පස්සේ පයිය මගේ පුකේ හිලට තියලා තද කරා.මට කෙදිරි ගෑවුනා.මම ආහ්..හ්..කිව්වත් එයා ගනන් ගන්නේ නැතුව පුකේ අරිනවා.මගේ පුකේ හිල ගිනියම් වෙලා වගේ දැනෙනවා.මට ඉන්නම බෑ.මම කෙදිරි ගාන එක වැඩි වුනා.ඊට පස්සේ එයා මගේ මූණ පුටුවට තියලා තද කරගෙන පුකේ අරිනවා.ටික වෙලාවක් යද්දි අමාරුව ටික ටික අඩු වුනා.පුක නිකන් හිරි වැටිලා වගේ තියෙන්නේ.තිවංකත් හරියට මැෂිමක් වගේ මගේ පුකේ අරිනවා.දැන්නම් පුකේ හිල තිවංකගේ පයිය ගානට ලොකුවෙලා නිසා රිදෙන්නේ නෑ.දැන්නම් ආතල් එක වැඩි කමට ආයි juice ගියා.එයා විනාඩි 20 විතර මට පුකේ ඇරියා.ටික වෙලාවකින් එයා speed එක වැඩි කරා.මට තේරුනා එයාට යන්න තමයි හදන්නේ කියලා.එයාට බඩු යනවාත් එක්කම පයිය එළියට අරන් කැරි ටික පුකට හැලුවා.ඊට පස්සේ husbandට කිව්වා කැරි ටිකත් ලෙව කන්න කියලා.එයා වහලෙක් වගේ තිවංකගේ කැරි ටික ලෙව කෑවා.


    ඊට පස්සේ තිවංක husbandට කිව්වා ඇදුම් ගලවන්න කියලා.මේ වෙනකොට එයාට එකසිය ගානට නැගලා.පියිය කුඹ ගහ වගේ.සොනාලි මේකට කකුලෙන් අතේ ගස්සන්න කිව්වා.මම husbandගේ පයිය කකුල් දෙකෙන් ඇල්ලුවා.එයා බිම වාඩි වෙලා ඉන්නේ.මම කකුල් දෙකෙන් පයිය කෙහොම හරි හොලවන්න පටන් ගත්තා.ටික වෙලාවක් යද්දි මට කරන්න ඕන විදිය අහුවුනා.දැන්නම් මට මාර fun. මම දිගටම කකුලෙන් පයිය හොලවන්න ගත්තා.ටික වෙලාවකින් එයාට කැරි ගියා.ඒ වත් මගේ කකුල් වල.තිවංක කිව්වා ඒ ටිකත් ලෙව කන්න කියලා.husband ඒ ටිකත් ලෙව කෑවා.තිවංක මට kiss එකක් දීලා යන්න ගියා.එයා ගියයින් පස්සේ husband කියනවා මම මාර විදියට enjoy කල විත්තිය.එදානම් මට නැගිටින්නවත් පන නෑ.පුකේ ඇරිල්ලට.


   ඔහොමයි තිවංක මට පුකේ ඇරලා ගියේ.