සේනක මල්ලි... 2


මතකයිනේ මල්ලිටඅසනීප වෙලා තිබිලා මාත් එක්ක bike එකේ රවුමක් ගිය හැටි.ඔය විදියට මල්ලි හවසට හන්දියේ ඉදලා මාත් එක්ක bike එකේ යනවා එනවා.ඒ අතරෙ මාත් එක්ක එද්දි වැඩිපුර ඇගේ ගෑවී ගෑවි තමයි එන්නේ.මගේ පිටටත් අත තියනවා.මාත් වැඩිපුර ගනන් නොගෙන හිටියා.අනික මොකුත් කියන්නත් බෑ ලෙඩෙක් නිසා.ඔය අතරේ බැරි වෙලාවක් වත් එළියේ හෝදන්න ඇදුම් දාලා තිබුනොත් bra,panties වල සුදු පාටට පිරිමි අයගේ juice තියනවා.පස්සේ බැරිම තැන මම එළියේ ඇදුම් දැමීම නතර කරා.දවසක් මම ගමනක් යන්න jeans එකක් අදින්න හැදුවා.




ඒකෙත් මගේ pussy එක හිටින හරියේ අර වගේ පිරිමි juice තිබුනා.මට හොදටම තරහා ගියා.ඒක නිසා මම කෙලින්ම මල්ලිගේ තාමරේට ගියා.යද්දි මම දැකපු දෙයින් ලැජ්ඡ හිතුනා.මල්ලි මම ඊයේ වැඩට වැදලා හෝදන්න තියපු bra එකක් මූනට දාගෙන,panties එකක් එයාගේ dick එකේ ඔතාගෙන හොලවනවා.මට එයාට කතා කරන්නත් බෑ.මම අනිත් පැත්ත හැරෙනවාත් එක්කම එයා දැක්කා මම ඉන්නවා.ඊට පස්සේ එයා මාත් එක්ක කතා නොකර හිටියා.
ඔය විදියට ටික දවසක් ගෙවිලා ගියා.අම්මත් අහනවා මොකද දෙන්නා තරහ වෙලාද කියලා.මම කිව්වා මල්ලි මාත් එක්ක තරහ වෙලාය කියලා.මල්ලිගේ උපන්දිනේ ආවා.එදා උදේ කිරිබත් හදලා තිබුනා.මම මල්ලිගෙන් ඇහුවා මොනවද ඕන කියලා.එයා කිව්වා ඔයා වැඩට ගිහින් ආවයින් පස්සේ කියන්නම් කියලා.තව කිව්වා අද bike එකේ නැතුව bus එකේ වැඩට යන්න කියලා.එතකොට සේකන කියනවා ඒකත් මට දෙන තෑග්ගේ කොටසක් කියලා.මම කිව්වා පිස්සු නැතිව ඉන්න කියලා.මම bike එකේ යන්න හදද්දි ඒකේ හුලං බැහැලා.මට ඊයේ මගදි දෙතුන් දෙනෙක් කිව්වා බයිසිකලේ හුලං මදි කියලා.ඒ වුනාට මට මකත් වුනේ නෑ හුලං ගහන්න.දැන් ඉතින් බස් එකේ දාඩිය පෙරාගෙන තමයි එන්න වෙන්නේ කියලා හිතාගෙන ගියා.මට හරි ප්‍රේ‍හේලිකාවක් මොකක්ද මල්ලිගේ මේ නාඩගම කියලා.
එදා හවස මම වැඩට ගිහින් ආවා විතරයි කවරදාකවත් නැතුව මට තේ එකක් අරන් මල්ලි ආවා.මම ඇහුවා මේ මොකද කියලා.මල්ලි කියනවා අම්මා තමයි කියල ගියේ අක්කා ආවම තේ එකක් දීලා යාලු කරගන්න කියලා.මම කිව්වා හරි හරි දැන් යාළුයි කියලා.එහෙනම් මට අක්කේ අර තෑග්ග දෙනවද කියලා.මම ඇහුවා මොකක්ද කියලා.එයා කියනවා මට කියන්න බෑ ලැජ්ඡයි කියලා.මම කිව්වා මම එහෙනම් ඇස් දෙක පියා ගන්නම් කියලා දැන් කියන්න කියලා.හරි එහෙනම් ඇස් දෙක පියා ගත්තම් පස්සේ කියන්නම් කියලා.ඒත් මල්ලි ආයි කියනවා ඔයා අැස් අරියි කියලා ඇස් බැද ගන්න කියලා.මල්ලිම ඇස් දෙක ලේන්සුවකින් ඇස් දෙක බැන්දා.දැන් අත් දෙක උස්සන්න කිව්වා.ඒ එක්කම මට දැනෙනවා මල්ලි මගේ දාඩිය පිරිච්ච කිහිල්ල ලෙව කනවා.මම එක පාරටම එයා තල්ලු කරලා එයාට බැනගෙන බැනගෙන ගියා.එයා තල්ලු වෙලා ගිහින් කොන්ද මේසේ වැදිලා.ඇස් දෙකේ කදුළුත් ඇවිල්ලා.එයා කියනවා මම ආසයි අක්කගේ දාඩිය ඉබින්න කියලා.මට තවත් තරහ ආවා.ඇයි දෙයියනේ මෙච්චර ආදරයෙන් මල්ලි කෙනෙක් වගේ හිටිය මට මෙහෙම දේවල් කියද්දි.මම කිව්වා අම්මටයි අයියටයි කියනවා කියලා.එයා කිව්වා අක්කේ මම ආයි ඒ වා කරන්නේ නෑ එක නිසා කියන්න එපා කියලා.අනික එයා අනුරට ගොඩක් බයයි.අනුර දිහා කෙලින් බලන්නෙත් නෑ.මම ඉන්න වෙලාවට මල්ලි අනුරට මොනවා හරි කියන්න ඕන වනාම මට කියලා තමයි කියවන්නේ.
ඔය විදියට මාසයක් විතර ගියා.දැන් අනුරත් මාසයකට සැරයක් තමයි ගෙදර එන්නේ.එයා ඊලග ප්‍රෝමොෂන් එකට පාඩම් කරන නිසා.අම්මටත් වන්දනාවේ යාමට අවශ්‍ය වී තිබුනා.එයා ඒ ගැන නිතරම කන් කෙදිරි ගෑවා.මම අම්මට වන්දනාවේ යාමට කැමැත්ත දුන්නා.මල්ලිව බලාගන්නවයයි කියලා.අම්මා දවස් 5ක වන්දාවක් යාමට පිටත් වුනා.මමත් වැඩට ගිහින් හවස ආවම මල්ලි මට තේ එකක් ගෙනත් දුන්නා.එයා තේ එක ගෙනත් දීලා පාඩුවෙම යන්න ගියා.මම ඇහුවා මල්ලි රෑට කන්නේ මොනවද කියලා.මල්ලි කිව්වා අක්කා කැමති දෙයක් හදන්න කියලා.මම රෑට උයන්න පටන් ගත්තා.මල්ලිත් ඇවිත් මට උදව් කරා.වැඩිය කතාවක් නැතිව.මම නයිටිය තමයි ඇදලා හිටියේ.ඒක ටිකක් කොට එකක්.හවුස් කොට් එක දාලා තිබුනට වැඩ කරද්දි ඒක එහෙ මෙහෙ වෙලා මගේ ඇග පේන විත්තිය මට තේරුනා.මමත් මේ වෙද්දි මාසයකින් විතර පිරිමි පහසක් ලබලා නෑ.මම රැට ස්වයං වින්දනය යෙදෙනවා.මට ඒකත්ඇති වෙලා තියෙන්නේ.අපි උයලා ඉවර වුනාම ගියා t,v බලන්න.මම t.v බලන අතරෙදි දැක්කා මල්ලිගේ කලිසම ඉස්සිලා තියෙනවා.මම එතකොටයි දැක්කේ මගේ හවුස්කොට් එකෙන් නිරාවර්ණය වුන නයිටියෙන් විනිවිද පේන මගේ කලාවා දැකලා තමයි මල්ලිට මෙහෙම වෙලතියෙන්නේ කියලා.මටත් කර කියා ගන්න දෙයක් නෑ.මම නැගිටලා ගිහින් මල්ලිට කෑම කන්න කතා කරා.මම කෑම කාලා වෙලාසනින් නිදිය ගත්තා.මට රෑ කෙදිරිල්ලක් ඇහිලා නැගිටලා බැලුවා.ඒක ඇහුනේ මල්ලිගේ කාමරය පැත්තෙන්.මම කාමරයේ දොර රෙද්ද මෑත් කරලා බැලුවා.මල්ලි phone එකෙන් blue film එකක් බලන ගමන් එයාගේ dick එක හොලවනවා.කාමරේ ඩිම් ලයිට් එක දාලා තිබුන නිසා හොදට පේනවා.මල්ලිගේ dick එකත් අගල් 8-10 විතර ඇති.මම දවසක් මල්ලිගේ phone එකේ තිබිලා දැක්ක blue film වල තිබිච්ච dick එකක් විතර ඇති.මට ඒ වෙලාවෙම ඒකට ආස හිතුනා.ඒත් මම කාමරයට ගිහින් ස්වයං වින්දනය කරලා නිදා ගත්තා.
මම පහුවෙනිදා වෙනදා වගේ වැඩට ගියා.එදා හවසත් මම එද්දි bike මල්ලිත් තියාගෙන ආවා.මට තේරුනා මල්ලි වෙනදට වැඩිය මට හේත්තු වෙන විත්තිය.ගෙදර ආපු ගමන් මට wash එකක් දාගෙන එන්න කියලා ගියා.එයා ආයි මගේ කාමරයට ආවේ තේ එකක් අරන්.මම ඒ වෙනකොටත් ඇදුම් මාරු කරලා නෑ.husband එක්ක කතා කර කර හිටියේ.එයා මේ සතියෙත් ගෙදර එන්නේ නෑ කිව්වම මට තරහා ගියා.මොකද මට sex තදින්ම ඕන වෙලා තිබුන නිසා.එයයි මයි රණ්ඩු කරගත්තා.අන්තිමට මම line cut කරලා දැම්මා.මට ඒ එක්කම ඇඩෙන්න ආවා.මම මල්ලි කාමරේ ඉන්න දැක්කෙත් නෑ.මම අඩන්න පටන් ගත්තම මල්ලි මගේ ඔළුව අතගාලා අඩන්න එපා කියලා තේ එක දුන්නා.මට මල්ලි ගැන පුදුම හිතුනා.ඒක නිසා මම එදා හවුස් කොට් එක අදින්නේ නැතුව nightie ඇන්දා.අනික මමඑහෙම ඇන්දේ මට අනුරට රිදවන්නත් එක්ක.මල්ලි මගේ දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා.එයාගේ    කලිසම කෙලින් වෙලා හරියට රුවල් නැවක කුඹ ගහක් වගේ.මට ඒක දැක්කම ආසාවක් ආවා.අපි රෑට කාලා නිදා ගන්න ගියා.මම එදා රෑ කාමරේ දොර lock එක නිදා ගන්න ගියා.ටික වෙලාවක් යද්දි මම දොර ලග හෙවනැල්ලක් දැක්කා.මම එහෙම්ම හොරෙන් බැළුවා.මල්ලි කාමරේ ළග ඉන්නවා.කලිසමත් පාත් කරන්.මම නින්දෙන් වගේ නයිටිය තව පොඩ්ඩක් ඉස්සුවා.දැන් මල්ලි ඒක දිහා බලාගෙන එයාගේ එක හොල්ලනවා.මම නයිටිය කකුල් දෙක මුලටම උස්සලා pussy පේන විදියට හිටියා.එයාට වැඩි වෙලාවක් ඒක දිහා බලන් ඉන්න බැරුවා juice විද්දා.මගේ ඇගටත් වැටුනා.ඒතරම් සැරට විද්දා.එයා කාමරයෙන් එහාට ගියා.මම ඒ අතරේ finger fuck එක උපරිම එද්දි මල්ලි ආයි කාමරයට ආවා රෙදි කෑල්ලකුත් අරන්.මම ඒ වෙනකොට උපරිම හිටියේ.ඒක නිසා නවත්වන්න බෑ.මම දිගටම කරගෙන ගියා.මල්ලි ඒක දිහාත් ටික වෙලාවක් බලන් ඉදලා බිම පිහදාලා යන්න ගියා.
මම පහුවෙනිදා නැගිටලා උදේ මල්ලිගෙන් ඇහුවා උපන්දින තෑග්ග අද ඕනද කියලා.එහෙනම් අක්කා අද වැඩට යන්න ඕන බස් එකෙන් කිව්වා.තව මගේ රතු පාට හැට්ටයක් තියෙනවා ඒකේ අත් කොටයි ඒකත් ඇදන් යන්න කිව්වා.මමත් ඒ විදියටම ඇදන් ගියා.ඔයාලා දන්නවනේ බස් එකේ යනකොට ඉතින් දාඩිය පෙරාගෙනනේ යන්න ඕන.මම හවස වැඩට ගිහින් ගෙදර ආව ගමන් මල්ලි මට තේ එකක් දුන්නා.දීලා කියනවා මම තෑග්ග ගන්නවා දගලන්න බෑ කියලා.මම හා කිව්වා.එයා ඊට පස්සේ මගේ ඇස් දෙක බැන්දා ලේන්සුවකින්.මට අත් දෙක උස්සන්න කියලා කිව්වා.මට තේරෙනවා මගේ කිහිල්ලක් මල්ලි දිව ගානවයි කියලා.මම ඇහුවා ඔය මොකක්ද කරන්නේ කියලා.පොඩ්ඩක් ඉන්න තෑග්ග තමයි ගන්නේ කියලා කිව්වා.එයා දිගටම මගේ කිහිල්ල ලෙව කෑවා.ඊට පස්සේ අනිත් කිහිල්ලත් ලෙව කෑවා.එයා ලෙව කද්දි සමහර වෙලාවට මට තේරුනා මගේ බ්‍රේරස්ට් පවා මිරිකනවා.එයා මගේ කිහිලි දෙක සම්පූර්ණයෙන්ම ලෙව කාලා ඉවර වුනායින් පස්සේ මගේ ඇස් දෙක ලිහුවා.හැබැයි මටත් ඒකෙන් fun එකක් ලැබුනා.මම බලද්දි මල්ලිගේ කුඹ ගහ ආයි ඉස්සිලා.මට හිතුනා කොහොම හරි මේකේ රස බෑලීමේ ආසාවක්.මම ඇහුවා ඔච්චරද මගෙන් ඕන කියලා.තව දෙනවනම් මම ගන්නවා කියලා මල්ලි කිව්වා.එහෙනම් ගන්න කියලා මම පැනපු ගමන් මල්ලිව බදාගෙන කොල් උරන්න ගත්තා.මල්ලිත් මගේ ඇග වටෙන් අත් දෙක දාලා බදා ගත්තා.මම කොල් උරලා ඉවර වෙලා මගේ සාරි පොර ලිහලා හැට්ටේ අස්සට මල්ලිගේ මූණ එබුවා.මල්ලි මගේ තන් හැට්ටෙට පිටින් මූණෙන් තද කලා.මගේ තන් මට තේරෙනවා ගල් වෙනවා වගේ.මම හැට්ටේ ගලවලා දාලා ඇදේ හාන්සි වුනා.මල්ලිට කිව්වා ඇති වෙනකම් මගේ තන් දෙක උරන්න කියලා.මල්ලි මගේ ඇග උඩට ඇවිත් තන් දෙක දිහා හොදට බලන් ඉදලා උරා බොන්න පටන් ගත්තා.එයා අතින් මිරික මිරික උරනවා.මම කිව්වා මගේ නිපල් එක ලාවට දත් වලට තියලා හපන්න කියලා.මල්ලි ඒකත් කිව්ව විදියටම කලා.
මට දැන් leak වෙලා.පෑන්ටිය හොදටම තෙත් වෙලා.මම සාරිය උස්සලා අරන් මල්ලිව තල්ලු කරා මගේ pussy ලගට.මම කිව්වා එතනත් අර කිහිල්ල ලෙව කෑවා වගේ ලෙව කන්න කියලා.මල්ලි මගේ පෑන්ටියට පිටින් ලෙව කනවා.මම ඇහුවා රසද කියලා එයා ඕව් කිව්වා.මම කිව්වා එහෙනම් ඕක ගලවලා දාන්න කියලා පස්ස උස්සලා දුන්නා.එයා පෑන්ටිය ගලවලා දැලා මගේ හුත්ත ලෙව කනවා.මම කිව්වා ඔය පෙති දෙක ඇත් කරලා හොදට ලෙව කන්න කියලා.එයා මගේ හුත් තොල් දෙක ඈත් කරලා ඇතුලටම දිව දැම්මා.දැන් එයා දිගටම ලෙව කනවා.මට දැන් ඇති වෙලා හොදටම ගලනවා.මම මල්ලිට කලිසම ගලවන්න කිව්වා.ඒක දැන් සෑහෙන්න ලොකු වෙලා.මම ආසාවටම එන පාරටම කටට අරන් උරන්න ගත්තා.මට විනාඩි දෙකක්වත් උරන්න බැරි වුනා කොල්ලට මගේ කට ඇතුලදිම බඩු ගියා.මට බඩු ගිලුනත් එක්ක.මම ඒත් දිගටම උරගෙන ගියා.මොකද මට මේ දැන් සැපක් ඕන වෙලා තියෙන නිසා.ඒක නිසා මම දිගටම උර උරා ආයි කෙලින් කරලා ගත්තා.ඊට පස්සේ මම ඇදේ දිගා වුනා.මල්ලිට මගේ ඇග උඩට එන්න කියලා කිව්වා.එයා ආවයින් පස්සේ එයාගේ ඉන වටෙන් කකුල් දෙක දාලා තද කර ගත්තා.අපි දෙන්නගේ ඇග වල් අතරේ තිබුන හිඩසින් අත දාලා එයාගේ පයිය මගේ හිලට තියා ගත්තා.මම කිව්වා මල්ලිට හෙමිහිට තද කරන්න කියලා.ඒ වුනාට එයා එක පාරටම තද කරා.මට තේරුනා මගේ එක ඉරාගෙන යනවා වගේ.මගේ ඇස් වලට කදුළුත් ආවා.ඊට පස්සේ එයා ටික ටික උස් පාත් වෙවී කරන්න ගත්තා.එයා ඒ විදියට විනාඩි 5 ක් විතර තමයි සෙල්ලම් කලේ එයාට මගේ හුත්ත ඇතුලෙම බඩු ගියා.හැබැයි මම ඒ වෙද්දිත් ගමන් 3 ක් විතර සතුටු වෙලා තිබුනේ.එක නිසා මට ගානක් නෑ.අනික මහත්තයත් එක්ක කරද්දි එක ගමනයි මම සතුටු වෙන්නේ.
ඔහොම තමයි මල්ලියි මමයි සතුටු වුනේ.ඊට පස්සේ වැඩට ගිහින් ආපු හැටියෙම මල්ලි මගේ දාඩිය පිරුනු කිහිල්ලත් පෑන්ටියත් ලෙව කනවා.ඒක තමයි එයාගේ ආසාව.තව මල්ලි බලලා තියෙන blue film වල විදියටත් කරලා තියෙනවා.ඒ ගැනත් කියන්නම් හොදේ........