සේනක මල්ලි 1


මගේ නම වත්සලා.මම marry කලේ proposal එකකින්.එයා අනුර වැඩ කලේ ප්‍රෙද්ශිය ලේකම් කාර්යාලයේ.මම bank එකක තමයි වැඩ කලේ.අපි marry කරලා පදිංචි වුනේ පිළියන්දල තියෙන අනුරලාගේ මහගෙදරමයි.එහේ හිටියේ එයාගේ අම්මයි තව මල්ලි කෙනෙක් වන සේනකයි විතරයි.අනිත් සහෝදර සහෝදරියෝ marry කරලා වෙන්වෙලා හිටියේ.එයාලගේ බාලම මල්ලි තමයි සේනක කියන්නේ.එයා මන්ද බුද්දික කෙනෙක්.ඒ වුනාට බැලු බැල්මටම එහෙම කියන්න බෑ.හොද ඇග පත තියෙනවා.සාමාන්‍ය යෙන් එහෙම අය දැක්කම කෙලින්ම කියන්න පුලුවන්නේ මොන්ගල් කෙනෙක් විත්තිය ඒත් මෙයා එහෙම නෑ.සාමාන්‍ය කෙනෙක් වගේම තමයි.එයා හැන්දැවට අනිවාර්යෙන්ම යනවා හන්දියට.එහෙ ගිහින් අනිත් අයත් එක්ක ඉන්නවා.එයා ඉස්කොලෙත් 3 වසරට විතර ගිහින් තියෙනවා



.මම ගොඩක් වෙලාවට fashion කරන්න කැමති කෙනෙක්.අපි කසාද බැන්දට මට ඒවට අනුර මුකුත් කිව්වේ නෑ.අපි marry කරලා අවුරුද්දකට විතර පස්සේ අනුරට transfer එකක් ලැබුනා බදුල්ලට.ඊට පස්සේ එයා එන්නේ සිතුරාදා රෑට ඇවිත් ඉරිදා හවසට බදුල්ලේ යනවා.එහෙම ආවම එයා මහන්සි නිසා  sex කරන්න එච්චර කැමැත්තක් නෑ.මගේ බලේට මම එයා ආපු දවස් වල බලෙන්ම කර ගන්නවා.මට මේ වෙනකොට sex life එක අනිවාර්ය දෙයක් වෙලා තිබුනේ.එයා බදුල්ලේ ගියයින් පස්සේ මම scooty pept එකක් ගත්තා වැඩට යන්න.එහෙම වැඩට ගිහින් එද්දි සේනක මල්ලිත් bike එකේ නග්ගගෙන එනවා.අනුර බදුල්ලට ගියයින් පස්සේ මායි මල්ලියි නිතරම විහිලු කරගෙන ඉන්නවා.අනුරගේ අම්මටත් සතුටුයි මම එහෙම ඉන්න එක ගැන.එයා බයෙන් ඉදලා තියෙන්නේ මම මල්ලිට වෙනස් කම් කරයි කියලා.අනික මට මල්ලිලා නැති නිසා මමත් එයාට ගොඩක් ලංවුනා.
දවසක් මම සේනක මල්ලි හන්දියේ ඉදන් ගෙදර එක්කන් එද්දි වෙනදා වගේ නෙවේ මගේ ඇගේ ගෑවීගෙනම ආවා.අනික මම එදා ඩෙනිම් කලිසමයි t-shirt එකයි.මට එතකොටයි මතක් වුනේ ෂුවර් එකටම මගේ t -shirt එක උඩ ගිහින් panties පේනවා ඇති කියලා.දැන් මට ඒක හදා ගන්න විදියක් ඇත්තේත් නෑ.මමත් සද්ද නැතිව වෙනදට වැඩිය වේගෙන් ආවා.ඇවිත් බහිද්දි තමයි තේරුනේ මගේ කලිසම සැහෙන්න පාත් වෙලා විත්තිය.මල්ලාගේ මූනත් රත්වෙලා.එදා සිකුරාදා දවසක් නිසා මම ඇදුම් ටික ළිද ලග ඇදුම් ටික දාලා ආවා.පහුවෙනිදට අනුරගේ රෙදිත් එක්ක හෝදන්න පුලුවන් නිසා.මම පහුවෙනිදා රෙදි හෝදන්න බලද්දි panties මොනවද තියෙනවා.මම ඒක යට දාලා තිබුනේ.දැන් ඒක උඩ තියෙනවා.ඒ විතරක් නෙවෙයි ඒකේ සෙවල මොනවා හරි තියෙනවා.මම කොයි එකටත් කියලා ඉබලා බැලුවා.වෙරළු මල් සුවදයි.එතකොට තමයි මට තේරුනේ මේ පිරිමි අයගේ juice කියලා.අපේ ගෙයි වටේටම තාප්පේ තියනවා.අනික රෑට ගේට්ටුවත් lock කරනවා.එහෙම එකේ මේවා ආවේ කොහොම කියලා ලොකු ප්‍රශ්නයක්.ඒ එක්කම වගේ අනුරත් ලිද ලගට ආව නිසා මම රෙදි ටික හෝදන්න පටන් ගත්තා.
ටික දවසක් ඔය විදියට ගියයින් පස්සේ සේනක මල්ලි එයාට phone අරන් ඉල්ලුවා.මමත් ඉතින් Chinese phone එකක් අරන් දුන්නා එයත් shop එකට එක්ක ගිහින්.මල්ලිට හරි සතුටුයි.එයා නිතරම phone එකෙන් සින්දු අහනවා.හන්දියට ගිහින් අළුත් සින්දු දාන් එනවා.සමහර වෙලාවට මටත් miss call ගහනවා.දවසක් මම හැන්දෑවේ එයාගෙන් ඇහුවා දැන් කෙල්ලෝ කී දෙනෙක් set වෙලාද කියලා ඇහුවා.එයා ලැඡ්ජාවෙන් ඇඹරුනා.අම්මට ඇහිලා අම්මා මට බැන්නා.මල්ලි එතකොට කියනවා අක්කා විහිලුනේ කරන්නේ කියලා අම්මට බැන්නා.දවසක් මම මල්ලිගේ phone එක ඉල්ලා ගන්න හැදුවා මෙයා ද්න්නේ නෑ.දවසක් මම හොරෙන් අරන් බැලුවා.අම්මෝ එකේ එක එක විදියේ blue film තිබුනා.සමහර එව්වයි තිබුනේ අඩියක් විතර dick එකක් කෙල්ලෙක් ගේ pussy දාන ඒවත් තිබුනා.ඒක බලද්දි මටත් අමුත්තක් වෙනවා වගේ දැන්නා.මම ඒ ටික ඔක්කොම delete කරලා දැම්මා.මම phone එක බැලුව විත්තිය මල්ලි දැනගෙනද කොහෙද දවසක් මට කියනවා" අක්කටත් ඕන්නැති මගුලක් නෑ කියලා "කිව්වා.ඊට පස්සේ ඉදලා මල්ලි මං දිහා අමුතු විදියට බලන්න පුරුදු වෙලා හිටියා.
සමහර දවස් වලට මම nighty ඇදලා හවුස් කොට් එක බාගෙට පියවන් ඉන්න වෙලාවට අර හිඩැස් අතරින් පේන මගේ ඇග දිහා කෑදර කමින් බලනවා.ඊටත් වැඩිය මම කර පළල් ඇදුමක් ඇදන් හිටියොත් මගේ ලගටම වෙලා ඉන්නවා.අනුර හිටියත් එයාට ගානක් නෑ.අනික අනුරත් කැමතියි මගේ breast දිහා නිතරම බලන් ඉන්න.එයා ඉන්න දවස් වල මම ගොඩක් sexy විදියට තමයි අදින්නේ.ඒක නිසා මගේ ඇදුම් වුනත් කොට හිර ඇදුම් තමයි තියෙන්නේ.සේනක මල්ලිත් ඒ ඇදුම් දිහා බලන් ඉන්නවා.දවසක් මම මල්ලිත් දාගෙන bike එකේ එද්දි කවරදාකවත් නැතුව මගේ ඉන දෙපැත්තෙන් අත දාලා අල්ල ගත්තා.මම තිව්වා "අතාරින්න මල්ලි කියලා "එයා කියනවා මටත් එහෙම යන්න ආසයි කියලා.තව කියනවා අද මම දැක්කා පොඩි ළමයෙක් bike එකේ ගියේ එහෙම කියලා.මම කිව්වා ඔයා පොඩි ළමයෙක් නෙවේනේ කියලා.ඊට පස්සේ එයා ඉනෙන් අත ඇතෑරලා කරෙන් අල්ල ගත්තා.ඒකටනම් මම සද්ද නැතිව හිටියා.ටික වෙලාවක් යද්දි සාරි හැට්ටෙන් නිරුවත් වුන මගේ පිට එයා අතගානවා.මට කේරෙනවා මගේ හැට්ටේ කර මෑත් වෙලා bra belt එක පේනවා කියලා.එයා ඒ හරිය අතගානවා.මම තරහත් එක්ක වේගයෙන් ආවා.ඊට පස්සේ දවස් දෙකක් විතර මම මෙයා bike එකෙන් එක්ක එන්නේ නැතුව හිටියා.ඊට ප්සසේ මෙයා හොදටම ලෙඩ වුනා.බේත් ගෙනවත් සනිප නෑ.මම කාමරයට ගිහින් එයාගේ ඇදෙන් වාඩි වෙලා ඇහුවා මොකද කියලා.එයා සද්ද නැතුව හිටියා.මම ඇහුවා තරහද කියලා.එයා ඔව් කිව්වා.මම ඇහුවා ඒ මොකද කියලා.අක්කා මට ආදරේ නෑ.ඒකනේ මාව bike එකේ දාගෙන ආවේ නැත්තේ තියලා.ඔයා මාව එක්කගෙන ආවේ නැති නිසා යාළුවෝ මෙයාට විහිළු කරලා.ඒක නිසා තමයි මෙයාට සාංකාවට උණ හැදිලා තියෙන්නේ.
මම කිව්වා දැන් ලේස්ති වෙන්න රවුමක් යන්න කියලා.මමත් වෙන ඇදුමක් දාගෙන එද්දි එයත් ලේස්ති වෙලා තිබුනා.ටික දුරක් යද්දි පාළු හරියක් තියෙනවා ඒ හරියදි මල්ලි කියනවා මම පොඩි ළමයි වගේ යන්නද කියලා.මම කිව්වා මේ ටිකේ විතරයි කියලා .ඊට පස්සේ මල්ලි මගේ ඉන වටෙන් අත දාලා අල්ලගෙන ඔළුව පිටට හේත්තු කරගෙන ගියා.ආයි පාළු හරිය මග ඇරුනම එයා normal විදියට ගියා.අපි ටවුන් එකට ගිහින් කොත්තුත් අරගෙන ආවා.එයා ආසම කෑමක් තමයි කොත්තු කියලා.එද්දිත් පාළු හරියෙදි මට හේත්තු වෙලා තමයි ආවේ.ඊට පස්සේ එයාගේ ලෙඩ ගතිය නැති වෙලා ගියා.