සෙව්වන්දි 1


එයාගේ නම සෙව්වන්දි..සෙට් වුනේ FB එකෙන් එකත් සෙට් වුනේ ඒකිගේ පින්තුරයකට මම comment එකක් දැම්මා..ඊට පස්සේ මෙකි මට thnx කරලා fb එකෙන් msg එකක් එව්වා..ඔන්න ඔතන ඉදන් තමයි සෙට් වෙන්න පටන් ගත්තේ…ඊට පස්සේ අපි තවත් ලං වුනේ skype චැට් කරලා..හැබැයි video call නෙමේ නිකන් චැට් කරේ..ඔහොම ඉදලා මන් ඒකිගෙන් කැමැත්ත ඇහැව්වා…මන් ඔයාට කැමතියි ඔයා මොනාද කියන්නේ කියලා..ඊට පස්සේ එකී හිතලා කියන්නම් කියලා කිව්වා..කොහොම හරි ඔහොම ඉදලා දවස් හතරකින් විතර මන් ආයෙත් ඇහැව්වා..එයා කිව්වා නදුන් මම ඔයාට කැමතියි


කියලා..ඕක කිව්වේ skype චැට් එකෙන්..මම ඊට පස්සේ ඒකිගේ phone num එක ඉල්ලුවා..ඊට පස්සේ එක දුන්නා..ඊට පස්සේ මන් කෝල් එකක් ගත්තා..මන් හෙලෝ කිව්වා එකී පොඩ්ඩක් late වුනා..ඔහොම ඉදලා එකී හිමිට වගේ හෙලෝ කිව්වා..පට්ටා ලස්සන voice එකක්..ඉතින් ඔහොම සති 4 ක් විතර අපි දෙන්නා phone එකෙන් call & msg කරා..ඉතින් මට දැන් ඒකිව බලනකන් ඉවසුමක් නැහැ..මන් කිව්වා සෙව්වන්දි මට නම් දැන් ඔයාව බලන්නම ඕනේ කියලා..එකී කිව්වා හ්ම්ම් සුදු බලමුකෝ කියලා..ඔහොම යනකොට අපි දෙන්නා phone එකෙන් msg කරනකොට kiss දෙන්නේ මම ummaaa for Lips කියලා..එකිත් me to කියලා කියනවා..ඔන්න ඔහොම ටික දවසක් ඉන්නකොට සෙව්වන්දි මට කෝල් කරලා කිව්වා ඔයා හෙට එන්න අපේ ගෙදර කියලා..මන් අපේ අම්මට කියල තියෙන්නේ මගේ computer එකේ ප්‍රශ්නයක් එක හදන්න මගේ යාලුවෙක් එනවා කියලා..ඔන්න ඔහොම ඒකිගේ අම්මට කියල,,,මට දැන් නම් මාර ෆන්..ඉතින් කොහොම හරි ඒ දවස උදා වුණා..
මන් එයාට msg එකක් දැම්මා..මෙහෙම මේ සේව් අද නම් මට අරක ඕනේ කියලා.එකී ඇහැව්වා මොකක්ද කියලා..මන් කිව්වා ඇයි අනේ මගේ lips වලට…ඊට පස්සේ එකී අහ්හ් හා හා බලමුකෝ කිව්වා.මම ඒකිගෙන් පාර අහගෙන උදේ 10 කොචිචියේ ගියා..විනාඩි 30 වගේ තමා ගියේ..ඔන්න ඉතින් කොහොම හරි ඒකිගේ ගෙදරට ගියා..පොඩි ගෙයක් තමා තියෙන්නේ…මන් හිතුවට වඩා එකී මාර ලස්සනයි..ඉතින් ඒකිගේ අම්මයි එයයි තමා එදා ගෙදර හිටියේ..අම්මා මට ගෙදර අස්සට එන්න කියලා වාඩි වෙන්න කිව්වා..මන් මොනා හරි බොන්න හදන්නම් කියලා කුස්සියට ගියා…ඔන්න ඔය අතරේ තමා සීන් එක වුනේ..එකී හිටියේ මන් මන් ලගම ඉදගෙන මන් එයාට කිව්වා කෝ අරක කියලා..ඒකි නිකන් බයෙන් වගේ හිටියේ..පොඩ්ඩක් වෙලා එයයි මන් පොඩ්ඩක් කතා කර කර හිටියා..කොහොම හරි එයාගේ අම්මා ඉලියට ගියා මිදුල අතු ගාන්න..ඔන්න ඔය අතරේ මන් සෙව්වන්දිට කිව්වා සේව් දැන් තමා chance එක කියලා..එයා කිව්වා අනේ නදුන් මට බයයි මන් කිව්වා අනේ බය වෙන්න දෙයක් නැහැ කියලා..ඊට පස්සේ මග මුණ ටිකෙන් ටික ලං කරා..ඒකිත් මුණ ලං කරලා මගේ කම්බුලට kiss කරා..මන් කිව්වා අනේ මට ඕනේ ඕක නෙමේ කියලා මගේ තොල් වලට දෙන්නා කියලා..ඊට පස්සේ  මන් එයාව අතෙන් අල්ලාගෙන මුණ ටිකෙන් ටික ලං කරලා එයාගේ තොල් වලට මගේ තොල් දැම්මා…පට්ටා ආතල් එකක්..මගේ ඒ පලවෙනි තොල තමයි..ඔහොම ටික ටික අපේ තොල් දැමීම තවත් වැඩි වුනා..මන් ඒකිගේ මුණ අල්ලාගෙන හොදට තොල් දානවා එකිත් මගේ මුණ අල්ලාගෙන හොදට මගේ තොල් එකේ උරනවා..කොහොම හරි තොල් දැමීම විනාඩි 7 ක් වගේ තිබුනා..ඊට පස්සේ ටිකෙන් ටික තොල් දෙක ඈත් කරා..අම්මත් අවා ටික වෙලාවකින් පස්සේ..ඊට පස්සේ එයාගේ computer එකේ වැඩේ ඉවර කරලා මන් තටා බායි කියලා ආවා..ඔන්න ඕක තමා මගේ පලවෙනි තොල් දැමීම