ස්වීටි 1


(නම් ගම මනක්කල්පිතයි. සත්‍ය සිදුවීමක් ඇසුරීන්  ලියවිණි.)
යාලුවනේ මේක සිරාම සීන් එකක්. උඹල විශ්වාස කරයිද මන්ද. මොකද මටත් තම sure  නෑ මේක හීනයක්ද කියල. මං  මුලින්ම මං  ගැන කියන්නම්කො. මගේ නම හසිඳු. ආදරේට කවුරුත් කිව්වේ හසියා  කියල. අපේ පවුලේ ඉන්නේ මායි  අම්මයි තාත්තයි නංගියි අක්කයි. අක්ක දැන් marry  කරලා. නංගි  තාම  10 වසරේ. අපි ඉන්නේ පිළියන්දල. මං මේ අවුරුද්දේ  A /L s  කරනවා මං  යන්නේ ලංකාවේ විතරක් නෙමේ ලෝකෙම famous  ඉස්කෝලෙකට.  ඒ ඇතිනේ.  මේ කතාව මායි cousin  කෙනෙකුයි  ගැන.



අපේ අම්මට ඉන්නවා නංගි කෙනෙක්. මං  කියන්නේ මම්මි කියල. එයාල ඉන්නේ හෝමාගම. එයාට දැන්  40ක් විතර වෙනවා. එත් තාම කෙල්ල වගේ මතක් වෙද්දීත් ආසාවේ බෑ. මේ එයා ගැන නෙමේ එයාගේ දුව ගැන. මට වෙන්නේ අක්ක. එත් මට වඩා  අවුරුද්දයි වැඩිමල්. අක්කිගෙ නම බිනුලි. එත් මං  ආදරේට කියන්නේ sweety  කියලා. ඒ තරම්ම එය sweet . සුදුයි . උස  ගානට. ඇඟ හොඳට තියෙනවා මාරම sexy  ඇඟක් තියෙන්නේ කොල්ලෝ පිස්සු වැටෙන ලස්සනක් තියෙන්නේ. එත් එයා මගේ best  friend  . පොඩි කලේ ඉඳන්ම අපි දෙන්න මාරම යාලුවෝ. ඕන දෙයක් එකටමයි. මං එහෙ ගිහින් නිදාගන්නේ වුනත් අක්කි එක්ක එත් ඒ වැරදි හිතකින් නෙමේ. ඒ තරන්ම අපි සමීපයි. මම්මිල උනත් අවුලක් නෑ. මොකද මාව විශ්වසයිනේ. මාත් අක්කි ගැන වැරදි හිතකින් බලල නෑ . මං 9දී විතර අපි දෙගොල්ලෝ ටිකක් busy වුන නිසා sweetyව බලන්න, එකට ඉන්න නැති වුනා. ටික ටික මට එයා ගැන අමුතු අමුතු දේවල් හිතෙන්න පටන් ගත්ත. ඒත් මං  ඒවා ගණන් ගන්නේ නැතිව හිටිය. මං 11දී පලවෙනි පාරට sweetyව මතක් කරගෙන අතේ ගැහැව්වා. ඔහොම කලේ ගෙවිල ගියා. මං  o /l  ඉවර වෙලා නිවාඩු කාලෙනේ. ඒ නිසා මම්මිලගේ ගෙදර ගියා සතියකට වගේ
මන් වෙනද වගේම sweety එක්ක සෙල්ලම් කලා. තනියම ඉද්දි එක එක ඒවා හිතට ආවට එයා ළඟ ඉද්දි මට එහෙම හිතුනේ නෑ . එත් මට තේරුණා අක්කිගෙ හිතේ මොකක් හරි කියාගන්න බැරි අවුලක් තියෙනවා කියල. මටත් මේක මර අවුල්. දවසක් අපි කාල එහෙම ස්වීටිගේ කාමරේට වෙලා සෙල්ලම් කර කර හිටිය. එයාගේ හිත ඒ වෙලාවෙත්අවුලෙන් තිබ්බේ.මං ඇහුව ඇයි sweety මේ අවුලෙන් කියල. එයා නෑ කිව්වා.එත් මට මගේ අක්කිව තේරුම් ගන්න බැයිද කියල මං කොහොම හරි කතාව ඇදල ගත්ත. කතාව දිග වැඩි වෙන නිසා මං කෙටියෙන් කියන්නම්. මේ එයා කියපු විදිහට මට මතක විදිහට ලියන්නේ.


ඉස්කෝලෙ ගියාම කෙල්ලන්ට කරන වැඩ තමයි මේ..මෙයාගෙ කුක්කු මිරිකන වීඩියෝ දෙකක් තියෙනවා .ඇඳුම් උඩින් බලෙන් න ගමන් වීඩියෝ කරන සීන් එක තමයි පළවෙනි එකේ තියෙන්නෙ 



මල්ලි මට සමාවෙන්න මල්ලි. මන් ඔයාට මේ දේවල් කිව්වේ නැති එකට මම grade 11 ඉද්දි boy කෙනෙක් එක්ක affair 1ක් පටන් ගත්ත. එයාගේ නම සඳුන්. එය ###### එකේ. අපේ වයසේමයි. අපි දෙන්න මාරම විදිහට ආදරේ කලා. ඔය අතරේ O /L  ආව. එත් එයා fail   වුනා.
( අහ්  කියන්න බැරි උනානේ. sweety අක්කි ඉගෙන ගන්න මාරම දක්ෂයි. එය o /l  වලට 9 A ‘s . )
ආයි  කතාවට යමුකෝ.
සඳුන් maths  ෆේල් උනත් මං  එයාට තිබ්බ ආදරේ පොඩ්ඩක්වත් අඩු කලේ නෑ. මං එයාට උදවු දුන්න ඔයාලත් එක්ක o /l  කරන්න. අනිවා එයා මේ පාර  හොඳට පාස් ඇති.විභාගේ ඉවර වෙලා අපි දෙන්න ගොඩක් ආදරේ කලා. මල්ලි මං ගැන වැරදියට හිතන්න එපා මං සඳුන් එක්ක ෆිල්ම් බලන්න box  හිටන් ගිය. මං මගේ මල්ලියට කියන්න ලජ්ජා වෙන්නේ නෑ . ලොකුම වැරැද්ද ඇරෙන්න අනිත් හැමදේම වගේ අපි දෙන්න කලා.
( එහෙම කියල අක්කි මාව බදාගෙන හොඳටම ඇඩුව. මං  ඇහුව ඇයි අක්කි කියල.)
අනේ මගේ මල්ලියෝ සඳුන් ගිය සතියේ call  කරලා කිව්වා මේක නවත්තනවා කියල. මගේ හුස්ම ටික හිර වුනා පැටියෝ. එයා මට sorry  කිව්වා. මං ඇහුව ඇයි  කියල.එයා උත්තර දුන්නේ නෑ. මට වෙන GF  කෙනෙක් ඉන්නවා කියල 4n  එක off  කලා. ඊට පස්සේ මං ගත්ත ගත්තා එත් ෆොර්න් එක off. මට බෑ  මල්ලියෝ එයාගේ උණුහුම නැතිව ඉන්න.
(එහෙම කියල sweety  මව බදාගෙන ආයිත් ඇඩුව. මටත් මාර අවුල.)
මං කිව්වා ස්වීටි අක්කි ඔය අඩන්න එපා. ඔයාට අපි ඉන්නවනේ.  කවුරු නැති උනත් මං ඉන්නවනේ. මං ඔයාට ආදරෙයිනේ. ඔය ඉල්ලන ඕන දෙයක් දෙන්නම්. ඔයා ආයි  boy  කෙනෙක් හොයාගන්නකන් මං ඔයාගේ boy  කියල හිතන්නකෝ. අක්කි ඉල්ලන ඕන දෙයක් දෙන්නම්.
(ඇත්තටම මං ඒ දේවල් කිව්වේ වැරදි හිතකින් නෙමේ. සහෝදර හැගීමෙන්. එත් ඒක අනිත් පැත්තටත් ගන්න පුළුවන් කියල හිතුනේ මට ටික වෙලාවකින්.)
අක්කි මගේ මුණ දිහා පුදුමෙන් වගේ බලල ලාවට කඳුළු අතරින් හිනා වෙලා මාව එක පාරටම බදාගත්තා. පස්සේ අක්කි මගෙන් අහපු දේට මාව ගල් ගැහුනා.
මල්ලි මට ඕන දෙයක් දෙනවද ?
වැඩේ නෝන්ඩි ද මන්ද.
ඕන මගුලක් වෙච්චාවේ කියල. ” ඔව් අක්කි ඕන ඕන දෙයක් දෙන්නම්.”
“මල්ලිට මොනවද මට දෙන්න පුළුවන්”
( ඒ පාරනම් අක්කි ටිකක්  අමුතුයි. දාපු හිනාව ඇතුලේ මොනවද ඉල්ලනවා වගේ දැනුන.)
වැඩේ හරි වගේ. මට ඊ වෙලාවේ තමා ඉස්සෙල්ලම අක්කි ගැන අක්කි ඉස්සරහදි sex  feeling  1ක් ආවේ. track 1 අතාරින්න නරකයි මං ගේමට enter  වුනා.
ඔව් අක්කි අක්කි ඉල්ලන්න. ඒ ආදරය . ඒ උණුහුම. ඒ සතුට . හැමදේම තව මොනවද ඕනේ ?
” සඳුන් දුන්න හැමදේම මට දෙන්න පුලුවන්ද”
(දෙන දෙයියෝ ටොකු ඇන  ඇන  දෙනවලු. sweety ත් දැන් track  1ට වැටිලා වගේ.)
“ඔව් අක්කි ඉල්ලනවානම් ඕන දෙයක්. මං අවස්ථාවාදියෙක් කියල හිතන්න එපා. එත් අක්කි කැමති නම් විතරක් ඒ හැමදේම දෙන්නම්”
(දෙවියනේ මං මේ මොනවද කියවන්නේ මේ මගේම වගේ ඉන්න අක්කි නේද පොඩි කලේ ඉඳන්ම මාත් එක්ක හැදුනු වැදුණු මගේ සහොදරී නේද. මගේ හොඳම යාළුවා නේද. එත් දැන් කියල ඉවරයි. මේ වෙලාවේ ඒ වගේ dialog  1ක් මගේ කටින් පිට වුනේ කොහොමද.  උඹල හිතයි මං වැරදියි කියල එත් මෙච්චර දෙයක් අක්ක ඉඟි කරද්දී ඒක තේරුනේ නෑ  වගේ පොන්නයෙක් වගේ ඉන්න මට බැනේ.)
අක්කි මව තද කරලා බදාගත්තා. “මං මගේ මල්ලියට ගොඩාලියක් ආදලෙයි”
“මල්ලි මාව කැත විදිහට තේරුම් ගන්න එපා. මං සඳුන් මට දුන්න දේවල් වලට addict වෙලා ඉන්නේ ඒවා නැතිව මං  ගොඩක් අමාරුවෙන් හිටියේ. ඔයා මගේ හැඟීම් ඇවිස්සුව පැටියෝ. මගේ සුදු මල්ලියට පුලුවන්ද මව සතුටු කරවන්න. plz  මව misunderstand කරන්නේ නෑ නේද.”
(ඒ පාරනම් මාව කලන්තේ දාන්න වගේ ආව. දෙවියනේ හීනෙන්වත් හිතපු දේවල්ද මේ වෙන්නේ.)
“අනේ නෑ මගේ sweety බබෝ. මට තේරෙනවා ඔයාගේ හිත. කෙල්ලෙක් හිටියේ නැති උනාට මාත් ඕව දන්නවා.”
“අහ්  ඒ කොහොමද ආ චණ්ඩියෝ ..! ඉන්න මන් අම්මට කියල එන්නම් අපි දොයියනවා කියල.”
එහෙම කියල අමුතු sexy  හිනාවක් දාල මගේ ඔලුවත් අතගාල අක්ක කාමරෙන් එලියට ගිය. දොර ලඟදි blue movies  වල වගේ බාගෙට මන් දිහා හැරිලා ඇහක්  ගහගෙන ගියේ.
( දෙවියනේ මේක මෙහෙම වෙයි කියල මං හීනෙන්වත් හිතුවේ නැහැ . )
කතාව දිග වැඩි වෙන නිසා ඉතිරි ටික අනිත් කොටසින් කියන්නම්.
මේක ගොතපු කතාවක් නෙමේ. ඒ නිසා ලස්සන ලස්සන කෑලි  අඩු ඇති. ඒ ගැන හිතන්න එපා. ඔයාලගේ comments  එවන්න. මං ටික ටික ඉගෙන ගන්නම්.